Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Caroline Crane

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments15 Share

Caroline Crane.png
Caroline Crane

Caroline Crane "Criminal Case"te adı geçen bir yardımcı karakterdir ve Ölüm Halısı'nda orta derecede bir rolü vardır.

Profili

Caroline, kısa sarı saçlı ve mavi gözlü bir kadındı ve şu anda hayatta değildir. Caroline, ayrıca Jupiter Crane'in karısı ve Pasifik Koyu Emniyetinde profil uzmanı olan Russell Crane'in annesidir.

Vakadaki Rolü

Vaka94CarolineResim.png

"Seni geri getireceğim"

Ekip Tyler Snakes cinayetini araştırdıkları sırada kırmızı halının orada ilginç bir fotoğraf bulmuşlardır. Bu fotoğrafı inceleyen ekip üzerindeki kadının kim olduğunu çıkartmaya çalışırlarken Russell ekibin yanına gelerek fotoğraftaki kadının merhume annesi Caroline olduğunu söylemiştir. Bunu öğrenen ekip, Jupiter'in yanına tekrardan giderek kendisine resmin kırmızı halıya nasıl ulaştığını sormuşlardır.

Ekip malum soruyu Jupiter'e ilettiklerinde Jupiter, fotoğrafı cebinde taşıdığını ve büyük ihtimalle tören salonu girişindeki güvenlik görevlisi ile ettiği kavgadan ötürü düşürmüş olduğunu söylemiştir. Jupiter'in anlattığına göre Caroline, Russell evi terk ettikten kısa bir süre sonra vefat etmişti. Bu durum Jupiter'i derinden sarsmıştı, o yüzden de sürekli karısının fotoğrafını yanında taşımaktaydı. Amy kendisine fotoğrafın üstündeki mesajı belirterek Ütopyalıların gerçekten de ölüleri diriltebileceğine inanıp inanmadığını sorduğunda ise Jupiter, tek umudunun bu olduğunu belirtmiştir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki