FANDOM

Catherine Turner

CathyTurnerKomplo

CK4

Profili
Tam Adı Catherine Turner
Catherine King(önceden)
Diğer ad(lar)ı Cathy
@rtist(önceden)
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 23
28
Ağırlığı 120 lbs (55 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar 1. Sezon
Yavaşça Ölümüm(şüpheli)
Yolun Sonunda(şüpheli)
Ölüm İşareti(şüpheli)
Rorschach Azraili(şüpheli)
Güzellik Denemesi(adı geçti)
Sür, Sallan, Öl
Her Şey Burada Sona Eriyor
Cesur Yeni Dünya
Küller, Küllere
Her Yer Kan Gölü(şüpheli)
5. Sezon
Komplo'nun çoğu vakası
"<İsim>, Allah'ını seversen bundan sonra Jones'un telefon açmaya kalkmasına mani ol! Tekrar açacağım diye anam ağladı resmen!"
―Catherine Turner[Kaynak]

Catherine "Cathy" Turner (önceden Catherine King; d. 1990) Criminal Case'in beşinci sezonunda görünen bir ana karakterdir. Cathy birinci sezonda ikincil karakter olarak görülmüş ve beş tane vakada şüpheli olmuştur.

Profili

Catherine, 28 yaşında bir genç kızdır. Cathy uzun pembe saçlıdır, üzerine siyah kolları olan beyaz bir tişört giyer ve karo biçimli bir kolye takar. Ayrıca boynunun sol tarafından bir tane yıldız dövmesi vardır.

Catherine, Grimsborough Emniyet Müdürlüğü eski amiri Samuel King'in torunudur ve açık sözlü, iradeli ve eğlenmeyi seven birisi olarak bilinir. Cathy ayrıca bilgisayarlar ve yeni teknolojiler ile ilgilenir ve meşgaleleri arasında kocası Alex ile oğulları Sammy'ye bakmak vardır.

"Yavaşça Ölümüm"de Cathy, @rtist kimliği altında hologram olarak görülür ve oyuncuyla video eşliğinde temas kurar.

"Yolun Sonunda"da Cathy kedi sahibidir ve Friendnet kullanır.

"Ölüm İşareti"nde Cathy bisiklete biner ve tırnaklarını yer.

"Rorschach Azraili"nde Cathy elektronikten anlar, Grimsborough Üniversitesi öğrencisidir ve hipnoz bilir.

"Her Yer Kan Gölü"nde Cathy keman çalar, C vitamini alır ve salyangoz yer.

Criminal Case'deki Rolü

1. Sezon

Yavaşça Ölümüm

Cathy ilk önce @rtist olarak bu vakada görülmüştür. Alex, Olly Oliver'in gizli hayranı'nın FriendNet profilini hacklemeye çalışırken süpriz bir şekile @rtist tarafından hack girişimi engellenmiştir. Ekip the @rtist ile video görüşmesi yapmış ve neden böyle birşey yaptığını sormuşlardır. İlk önce kim olduğunu ve kendisine @rtist demelerini söylemiş ve kimliğinin gizli kalması gerektiğini belirtmiştir. Neden hack girişimini engellediği sorusuna ise ekibe yardım etmek için dikkatlerini çekmeyi amaçladığını söylemiştir çünkü dediğine göre hack yazılımları FriendNet sunucularında fazla belirgin durumdaydı. Ekip kendisine Olly'nin gizli hayranının profiline girip girmediği sorduklarında ise henüz girmediğini fakat en son profile Çizgi Roman Dükkanından girildiğini söylemiştir. Ayrıca dükkanın sahibi olan Kevin Parker'ın müşterileri için dükkanda serbest bilgisayarı vardı.

@rtist gizli hayranın profiline girebildikten sonra ekip ile tekrar temasa geçmiştir. Dediğine göre Olly ve gizli hayranı arasında geçen konuşma kurbanın Lone Roses'tan ayrılması ve ikisinin bir ikili grup kurması hakkındaydı. Ayrıca @rtist, gizli hayranın profilinde bir tane fotoğraf albümü bulmuş ve içinde Olly'nin baterinin bass davulunun içine koyulmuş cesedinin olduğu fotoğraf vardı. Böylece bu gizli hayranın aynı zamanda Olly'nin katili olduğu ortaya çıkmıştır. Ekip bu fotoğrafı analiz için Alex'e göndermişler ve Olly'nin katili hakkındaki son ipucunu da almışlardır.

Yolun Sonunda

Grimsborough Kütüphanesi'nde asılarak öldürülen Lisa Edwards'ın kurban olduğu bu vakada (@rtist olarak) şüpheli olmuştur. Ekip, Lisa'nın tablet bilgisayarının analiz sonucunda Alex, bu telefon numarasının @rtist'e ait olduğunu söylemiştir. Ekip onunla video görüşmesiyle temasa geçtiklerinde @rtist, Lisa'ya FriendNet'ten zorbalık mesajları geldiğini söylemiştir. @rtist'te ona yardım amaçlı kendi telefon numarasını vermiştir. Yani yardım etmişti, onu öldürme gibi bir niyeti yoktu.

Daha sonra @rtist siyah ceketi ve siyah maskesiyle ekibin yanına gitmiştir. Ekip ilk önce şok olmuşlardır ama onun aslında @rtist olduğunu anlamışlardır. @rtist, ekibe iyi bir haberi olduğunu söylemiştir. Lisa'ya gelen zorbalık mesajlarını kurbanın en yakın arkadaşı Penelope Rivera tarafından gönderildiğini söylemiştir.

Daha sonra @rtist yine ekibin yanına gelmiş ve kütüphanede bir web kamerası tarafından cinayet sırasında çekilen bir görüntü olduğunu söylemiştir. Ancak bir kütüphaneci yanına geldiği için endişelenmiş ve yanlışlıkla web kamerasını kırdığını söylemiştir. Bunu duyan ekip hemen kütüphaneye geri gitmiş ve kırık bir web kamerası bulmuşlardır. Her zamanki gibi yine ekip bunu birleştirmeyi başarmış ve hemen analize yollamışlardır. Analizin sonucunda da ekip katilin son profilini öğrenmişlerdir.

Ölüm İşareti

Tyler Wright adlı bir öğrencinin Dekanın ofisinde ölü bulunduğu bu vakada ekip, kurbanın cep telefonunu incelerlerken içinde Tyler'a @rtist tarafından atılan bir mesaj bulmuşlardır. Mesajda @rtist'in gerçek adının Cathy olduğu yazıyordu ve Cathy, Tyler'ın kendisini aldattığını yazmıştı, yani ikisi bir ilişki içerisindeydiler. Ekip, Cathy'den Tyler ile olan geçmişinden ötürü bu kez daha fazla şüphelenmişler ve kızla videolu görüşme ile temasa geçmişlerdir. Cathy gerçeği itiraf etmiş fakat Tyler'ı bu sebepten ötürü de öldürmeyeceğini söylemiştir.

Videolu görüşme Cathy'yi harekete geçirmiş ve ekip, spor salonunda kendisi tarafından alçaklara, daha doğrusu ilişkilerde aldatanlara yazılmış bir grafiti bulduklarında onlara gerçek yüzünü göstermiştir. Cathy, iki kimliği olduğunu itiraf etmekten rahatsızlık duymuştu, ayriyetten grafitileri de rahatlamak için yazıyordu. Ekip alçaklığın burada akademik olarak kopya çekmek olduğunu düşünselerde Cathy'ye göre alçaklık, ilişkiye yeterince saygı göstermemekti. Vakanın sonunda Cathy, ekibe katilin resmini vermiş ve katil yakalandıktan suçsuzluğu kanıtlanmıştır.

Rorschach Azraili

Cathy, Üniversitenin Yılsonu Balosuna katılan bir çok kişiden bir tanesidir. Yarışmanın sonunda Donna Walker, Madison Springer'i balo kraliçesi, Chad Baker'ı da balo kralı ilan etmiştir. Tam kutlamalar başlayacağı sırada hiç kimsenin beklemediği bir şekilde Madison'ın başındaki bomba yüklü taç patlamış ve Madison'ı oracıkta öldürmüştür. Olay yerini inceleyen ekip, bir tane Rorschach Mürekkep Testi bulmuşlardır. Testin üzerinde "Madison'ın ölümü size bir mesajım olsun. Oyun şimdi başlıyor." yazmaktaydı. Bundan hemen sonra Cathy, ekibi arayarak kendisi ile karakolda buluşmalarını istemiştir. Cathy, ekibe Rorschach Azraili hakkında bilgi sahibi olduğunu söylemiş ve ekipten Dekan Walker'ın ofisine bakmalarını istemiştir. Tam bu sırada konuşması dedesi Amir King tarafından bölünmüştür. King, Cathy'ye bağırarak soruşturmada yer almasının yasak olduğunu söylemiş, bunun üzerine ikisi sert bir kavgaya tutuşmuşlar ve en sonunda Cathy, büyük bir öfkeyle dışarıya fırlamıştr.

Cathy'nin soruşturmaya yardım edebileceğini bile Jones, Cathy'yi telefondan aramış ve Cathy, @rtist olarak, telefonu açmıştır. Dediğine göre ceza evinin güvenlik kamerası görüntülerine erişmeyi başarmıştı fakat videoların şifrelerini kıracak vakti ve malzemesi olmadığı için ekipten bunu halletmelerini istemiştir. Cathy, bunun üzerine video CD'sini oyuncunun masasına bırakmış ve ekip bunu analiz için Alex'e göndermişlerdir.

Her Şey Burada Sona Eriyor

Cathy, bu vakada, Adam Bentley cinayetinden ötürü intihar eden dedesi Samuel King'in cenazesinde görülmüştür. Bu sırada ekipten, mezarına koyması için, dedesinin Mertlik Madalyasını bulmalarını istemiştir.

Ekip madalyayı bulup Howard Johnson'a gösterdikten sonra Cathy'ye geri vermişlerdir, ki bunun sayede de ekip, Cathy'ye dedesinin iyi bir adam olduğunu hatırlatmışlardır. Cathy, dedesinin halen hayatta olmasını umuyordu çünkü, kendince epey bir açıklaması gereken şey vardı, fakat artık öldüğü için, dedesinin neden kendini kaybettiğini öğrenemeyecekti.

Cesur Yeni Dünya

Bu vakada Cathy, tekrar ek soruşturmada görülmüştür. Bu vakada ekip, balıkçı Herman Cavendish aracılığı ile, King ailesinin aslında ilk olarak Grimsborough'ya 17. Yüzyılda yerleşen hacı ailelerinden olan Kingsley ailesinin torunları olduklarını öğrenmişlerdir, ki isimleri yıllar içinde King olmuştu. Yine bu vakada, Samuel King'in gizli bir örgüt olan Kızıl Tarikat'ın bir mensubu olduğu ortaya çıkmıştır.

Vakanın ek soruşturmasında Cathy, dedesinin geçmişini araştırıyordu. Cathy, doğal limanda iken, elinde dedesinin geçmiş soruşturmalarından bir makale tutuyordu fakat makale, rüzgarın etkisiyle elinden uçmuş ve bunun üzerine ekipten makaleyi bulmalarını istemiştir. Makaleyi bulan ekip, bunu inceleyip analiz için Alex'e göndermişlerdir.

Analiz sonucuna göre Alex, makalenin Gerald Walker adlı bir adamın cinayeti ile ilgili olduğunu, fakat bu cinayet dosyasının nedense polis arşivlerinden silinmiş olduğunu söylemiştir, ki dosya silme yetkisine sahip tek kişi emniyer müdürüydü. Jones, King'in gerçektende "Kızıl Tarikat"a yardım ediyor olmasına inanmak istememiş ve ekip, bunun üzerine komplo teorisyeni olan Jason Palms'a başvurmuşlardır.

Jason ekibe, polis arşivlerinden dosyaların silinmesinde Tarikat'ın parmağı olduğunu söylemiş, ayrıca da Amir King'in Tarikat'ın bir mensubu olduğunu doğrulamıştır, çünkü Tarikat ile alakalı bütün soruşturmalar bir bir yok edilmişti.

Her Yer Kan Gölü

Ekibin, Cathy'nin parmak izlerini altın madeninde bulunan bir Kızıl Tarikat miğferinin üzerinde bulmaları Cathy'nin başını ciddi bir derde sokmuştu. Ekibin Cathy'ye bundan bahsetmeleri Cathy'yi epey bir kızdırmıştı çünkü Cathy, dedesinin çifte hayatını öğrendiğinden beridir Kızıl Tarikat'ı bitirmeye ant içmişti. Cathy, üstelik dahada ileriye giredek ekibin izni olmadan Kızıl Tarikat'ın madenini bile aramıştı.

Ekibin Delsin Peota'nın kafa derisinin üzerinde Cathy'nin saçını bulmaları katilin Cathy olduğunu işaret etmekteydi. Ekip, her ne kadar buna inanmak istemeseler de kızı, suçsuzluğu kanıtlanana kadar gözaltına almak zorunda kalmışlardır. Alex, ekibe Cathy'nin masum olduğuna dair yalvarmış fakat bu, o anlık pek bir şeyi değiştirmemiştir. Cathy, göz altına alınmayı kabul etmiş fakat Alex, Cathy'nin suçlu olduğuna inanmak istemiyordu, bu yüzdende ekipten bir an önce gerçek katilin yakalanmasını ve Cathy'nin suçsuz olduğunun ispatlanmasını istemiştir.

Vakanın sonunda Kızıl Tarikat'ın temelli çökertilmesi ile Cathy, bütün suçlamalardan aklanmış, fakat oyuncuyu son bir göreve tabi tutmadan Pasifik Koyu'na göndermek istememiştir. Cathy, oyuncudan çantasına bakmasını istemiş ve oyuncu, bunun içinde parçalanmış bir kart bulmuş, bunu onarmış ve bunun aslında bir Veda Kartı olduğunu öğrenmiştir. Cathy, oyuncuya aklanmasından ötürü teşekkür etmiş ve King ailesine yaptıklarından ötürü şükranlarını sunmuştur. Vakanın sonunda Cathy, ekibin geri kalanı ile oyuncuya veda partisi düzenlemiş ve son olarak ta oyuncuyu Pasifik Koyu'na uğurlamıştır.

Beşinci sezon

Yılan Hikayesi

Analizler

Cathy, teknik uzman olduğu için dijital/mekanik tarzı delillerin analizinden sorumludur. Analiz süreleri (fiyatları) 3 saat (6 Nakit) ile 12 saat (24 Nakit) arasında değişebilir. Charles'ın yapmış olduğu analizler aşağıdaki gibi sıralanmıştır.

Vaka #1: Yılan Hikayesi

  • Akıllı Saat (03:00:00)
  • Güvenlik Kaydı (12:00:00)
  • Akıllı Telefon (06:00:00)

Vaka #2: Cehennem Başkalarıdır

  • Lastik İzi (03:00:00)
  • Tahrif Edilmiş Belge (06:00:00)

Vaka #3: En Hüzünlü Nota

  • Oyuncak Ayı Notu (12:00:00)
  • Boris Chiswick'in Pasaportu (06:00:00)
  • USB Bellek (09:00:00)

Galeri

Navigasyon