Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Catherine King

1.260pages on
this wiki
Add New Page
Comments249 Share

Şüpheli
CK4.png
Profili
İsmi

Catherine King

Boyu

5'4" (1,63 m)

Yaşı

23

Ağırlığı

120 Ibs (55kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Yavaşça Ölümüm
Yolun Sonunda
Ölüm İşareti
Rorschach Azraili
Güzellik Denemesi(adı geçti)
Sür, Sallan, Öl
Bir Cenaze ve bir Düğün(adı geçti)
Her Şey Burada Sona Eriyor
Cesur Yeni Dünya
Küller, Küllere
Her Yer Kan Gölü

"Önemli değil, Alex. Şunu bil ki ne olursa olsun ben hep seni seveceğim."
―Catherine King, Alex Turner'a.[Kaynak]

Catherine "Cathy" King (nam-ı diğer @rtist; d. 1990), Yavaşça Ölümüm, Yolun Sonunda, Ölüm İşareti, Rorschach Azraili ve Her Yer Kan Gölü'nde bir şüphelidir. Cathy aynı zamanda Samuel King'in torunu ve Alex Turner'ın kız arkadaşıdır.

Profili

Catherine, 23 yaşında bir genç kızdır. İlk olarak "Yavaşça Ölümüm"'de "@rtist" olarak transparan bir şekilde görülür (video görüşmesi sırasında ve şüpheli listesinde). Üzerine açık mavi görünümlü (hologram olarak) bir kapşonlu giyer ve kıyafetinin üstünde hiçbir detay yoktur. Başında kapşon olduğu için saçı gözükmemektedir. Aynı zamanda iki yanında da garip bir işaret bulunan bir maske takar.

"Yolun Sonunda"'da, Cathy tekrar @rtist olarak görülür ve tam da o vakada FriendNet kullandığı ortaya çıkmıştır.

"Ölüm İşareti"'nde Cathy'nin tırnaklarını yediği, tükenmez kalem kullandığı (sebebi bilinmiyor) ve bisiklet sürdüğü ortaya çıkmıştır. Bu vakada aynı zamanda gerçek hali de ortaya çıkmıştır. Esas görünüşünde Cathy kısa dalgalı pembe (boyalı) saçlı ve mavi gözlüdür. Üzerinde yatay siyah çizgileri olan beyaz kolsuz bir elbise giyer. Ayrıca boynunda ortasında pikselli kırmızı kalpli bir kolye vardır. Boynunun solunda ufak bir yıldız dövmesi ve yüzünde çiller vardır.

"Rorschach Azraili"'nde Cathy tekrardan olduğu gibi gözükür. Bu sefer tırnaklarında pembe bir oje sürer ve üzerinde pembe bir elbise ile elbisenin sağ tarafında bir çiçek vardır. Aynı zamanda pembe saçının tepesinde üzerinde inci olan bir taç takar. Bu vakada ise elektronik bilgisi olduğu, üniversitede öğrenci olduğu ve hipnoz bildiği ortaya çıkmıştır.

"Her Yer Kan Gölü"nde Cathy, Ölüm İşareti'nde giydiği kıyafetlerin aynısını giymekte, ayrıca sol göğsüne altın bir broş takmaktadır. Bu vakada Cathy'nin keman çaldığı, salyangoz yediği ve C vitamini takviyesi aldığı öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolleri

Yavaşça Ölümüm

@rtist Video.png

Catherine, @rtist olarak ekiple temas kurarken.

Cathy ilk önce @rtist olarak bu vakada görülmüştür. Alex, Olly Oliver'ın gizli hayranı'nın FriendNet profilini hacklemeye çalışırken süpriz bir şekile @rtist tarafından hack girişimi engellenmiştir. Ekip the @rtist ile video görüşmesi yapmış ve neden böyle birşey yaptığını sormuşlardır. İlk önce kim olduğunu ve kendisine @rtist demelerini söylemiş ve kimliğinin gizli kalması gerektiğini belirtmiştir. Neden hack girişimini engellediği sorusuna ise ekibe yardım etmek için dikkatlerini çekmeyi amaçladığını söylemiştir çünkü dediğine göre hack yazılımları FriendNet sunucularında fazla belirgin durumdaydı. Ekip kendisine Olly'nin gizli hayranının profiline girip girmediği sorduklarında ise henüz girmediğini fakat en son profile Çizgi Roman Dükkanından girildiğini söylemiştir. Ayrıca dükkanın sahibi olan Kevin Parker'ın müşterileri için dükkanda serbest bilgisayarı vardı.

@rtist gizli hayranın profiline girebildikten sonra ekip ile tekrar temasa geçmiştir. Dediğine göre Olly ve gizli hayranı arasında geçen konuşma kurbanın Lone Roses'tan ayrılması ve ikisinin bir ikili grup kurması hakkındaydı. Ayrıca @rtist, gizli hayranın profilinde bir tane fotoğraf albümü bulmuş ve içinde Olly'nin baterinin bass davulunun içine koyulmuş cesedinin olduğu fotoğraf vardı. Böylece bu gizli hayranın aynı zamanda Olly'nin katili olduğu ortaya çıkmıştır. Ekip bu fotoğrafı analiz için Alex'e göndermişler ve Olly'nin katili hakkındaki son ipucunu da almışlardır.

Yolun Sonunda

Grimsborough Kütüphanesi'nde asılarak öldürülen Lisa Edwards'ın kurban olduğu bu vakada (@rtist olarak) şüpheli olmuştur. Ekip, Lisa'nın tablet bilgisayarının analiz sonucunda Alex, bu telefon numarasının @rtist'e ait olduğunu söylemiştir. Ekip onunla video görüşmesiyle temasa geçtiklerinde @rtist, Lisa'ya FriendNet'ten zorbalık mesajları geldiğini söylemiştir. @rtist'te ona yardım amaçlı kendi telefon numarasını vermiştir. Yani yardım etmişti, onu öldürme gibi bir niyeti yoktu.

Daha sonra @rtist siyah ceketi ve siyah maskesiyle ekibin yanına gitmiştir. Ekip ilk önce şok olmuşlardır ama onun aslında @rtist olduğunu anlamışlardır. @rtist, ekibe iyi bir haberi olduğunu söylemiştir. Lisa'ya gelen zorbalık mesajlarını kurbanın en yakın arkadaşı Penelope Rivera tarafından gönderildiğini söylemiştir.

Daha sonra @rtist yine ekibin yanına gelmiş ve kütüphanede bir web kamerası tarafından cinayet sırasında çekilen bir görüntü olduğunu söylemiştir. Ancak bir kütüphaneci yanına geldiği için endişelenmiş ve yanlışlıkla web kamerasını kırdığını söylemiştir. Bunu duyan ekip hemen kütüphaneye geri gitmiş ve kırık bir web kamerası bulmuşlardır. Her zamanki gibi yine ekip bunu birleştirmeyi başarmış ve hemen analize yollamışlardır. Analizin sonucunda da ekip katilin son profilini öğrenmişlerdir.

Ölüm İşareti

Cathy-the @rtist.png

@rtist/Catherine.

Tyler Wright adlı bir öğrencinin Dekanın ofisinde ölü bulunduğu bu vakada ekip, kurbanın cep telefonunu incelerlerken içinde Tyler'a @rtist tarafından atılan bir mesaj bulmuşlardır. Mesajda @rtist'in gerçek adının Cathy olduğu yazıyordu ve Cathy, Tyler'ın kendisini aldattığını yazmıştı, yani ikisi bir ilişki içerisindeydiler. Ekip, Cathy'den Tyler ile olan geçmişinden ötürü bu kez daha fazla şüphelenmişler ve kızla videolu görüşme ile temasa geçmişlerdir. Cathy gerçeği itiraf etmiş fakat Tyler'ı bu sebepten ötürü de öldürmeyeceğini söylemiştir.

Videolu görüşme Cathy'yi harekete geçirmiş ve ekip, spor salonunda kendisi tarafından alçaklara, daha doğrusu ilişkilerde aldatanlara yazılmış bir grafiti bulduklarında onlara gerçek yüzünü göstermiştir. Cathy, iki kimliği olduğunu itiraf etmekten rahatsızlık duymuştu, ayriyetten grafitileri de rahatlamak için yazıyordu. Ekip alçaklığın burada akademik olarak kopya çekmek olduğunu düşünselerde Cathy'ye göre alçaklık, ilişkiye yeterince saygı göstermemekti. Vakanın sonunda Cathy, ekibe katilin resmini vermiş ve katil yakalandıktan suçsuzluğu kanıtlanmıştır.

Rorschach Azraili

Samuel ve Cathy.png

Cathy'nin dedesi Samuel King ile çekilmiş bir resmi.

Cathy, Üniversitenin Yılsonu Balosuna katılan bir çok kişiden bir tanesidir. Yarışmanın sonunda Donna Walker, Madison Springer'ı balo kraliçesi, Chad Baker'ı da balo kralı ilan etmiştir. Tam kutlamalar başlayacağı sırada hiç kimsenin beklemediği bir şekilde Madison'ın başındaki bomba yüklü taç patlamış ve Madison'ı oracıkta öldürmüştür. Olay yerini inceleyen ekip, bir tane Rorschach Mürekkep Testi bulmuşlardır. Testin üzerinde "Madison'ın ölümü size bir mesajım olsun. Oyun şimdi başlıyor." yazmaktaydı. Bundan hemen sonra Cathy, ekibi arayarak kendisi ile karakolda buluşmalarını istemiştir. Cathy, ekibe Rorschach Azraili hakkında bilgi sahibi olduğunu söylemiş ve ekipten Dekan Walker'ın ofisine bakmalarını istemiştir. Tam bu sırada konuşması dedesi Amir King tarafından bölünmüştür. King, Cathy'ye bağırarak soruşturmada yer almasının yasak olduğunu söylemiş, bunun üzerine ikisi sert bir kavgaya tutuşmuşlar ve en sonunda Cathy, büyük bir öfkeyle dışarıya fırlamıştr.

Cathy'nin soruşturmaya yardım edebileceğini bile Jones, Cathy'yi telefondan aramış ve Cathy, @rtist olarak, telefonu açmıştır. Dediğine göre ceza evinin güvenlik kamerası görüntülerine erişmeyi başarmıştı fakat videoların şifrelerini kıracak vakti ve malzemesi olmadığı için ekipten bunu halletmelerini istemiştir. Cathy, bunun üzerine video CD'sini oyuncunun masasına bırakmış ve ekip bunu analiz için Alex'e göndermişlerdir.

Sadece Ek Soruşturmalardaki Rolleri

Her Şey Burada Sona Eriyor

Cathy, bu vakada, Adam Bentley cinayetinden ötürü intihar eden dedesi Samuel King'in cenazesinde görülmüştür. Bu sırada ekipten, mezarına koyması için, dedesinin Mertlik Madalyasını bulmalarını istemiştir.

King Madalya.png

Samuel King'in Mertlik Madalyası

Ekip madalyayı bulup Howard Johnson'a gösterdikten sonra Cathy'ye geri vermişlerdir, ki bunun sayede de ekip, Cathy'ye dedesinin iyi bir adam olduğunu hatırlatmışlardır. Cathy, dedesinin halen hayatta olmasını umuyordu çünkü, kendince epey bir açıklaması gereken şey vardı, fakat artık öldüğü için, dedesinin neden kendini kaybettiğini öğrenemeyecekti.

Cesur Yeni Dünya

Bu vakada Cathy, tekrar ek soruşturmada görülmüştür. Bu vakada ekip, balıkçı Herman Cavendish aracılığı ile, King ailesinin aslında ilk olarak Grimsborough'ya 17. Yüzyılda yerleşen hacı ailelerinden olan Kingsley ailesinin torunları olduklarını öğrenmişlerdir, ki isimleri yıllar içinde King olmuştu. Yine bu vakada, Samuel King'in gizli bir örgüt olan Kızıl Tarikat'ın bir mensubu olduğu ortaya çıkmıştır.

Vakanın ek soruşturmasında Cathy, dedesinin geçmişini araştırıyordu. Cathy, doğal limanda iken, elinde dedesinin geçmiş soruşturmalarından bir makale tutuyordu fakat makale, rüzgarın etkisiyle elinden uçmuş ve bunun üzerine ekipten makaleyi bulmalarını istemiştir. Makaleyi bulan ekip, bunu inceleyip analiz için Alex'e göndermişlerdir.

Analiz sonucuna göre Alex, makalenin Gerald Walker adlı bir adamın cinayeti ile ilgili olduğunu, fakat bu cinayet dosyasının nedense polis arşivlerinden silinmiş olduğunu söylemiştir, ki dosya silme yetkisine sahip tek kişi emniyer müdürüydü. Jones, King'in gerçektende "Kızıl Tarikat"a yardım ediyor olmasına inanmak istememiş ve ekip, bunun üzerine komplo teorisyeni olan Jason Palms'a başvurmuşlardır.

Jason ekibe, polis arşivlerinden dosyaların silinmesinde Tarikat'ın parmağı olduğunu söylemiş, ayrıca da Amir King'in Tarikat'ın bir mensubu olduğunu doğrulamıştır, çünkü Tarikat ile alakalı bütün soruşturmalar bir bir yok edilmişti.

Her Yer Kan Gölü

Ekibin, Cathy'nin parmak izlerini altın madeninde bulunan bir Kızıl Tarikat miğferinin üzerinde bulmaları Cathy'nin başını ciddi bir derde sokmuştu. Ekibin Cathy'ye bundan bahsetmeleri Cathy'yi epey bir kızdırmıştı çünkü Cathy, dedesinin çifte hayatını öğrendiğinden beridir Kızıl Tarikat'ı bitirmeye ant içmişti. Cathy, üstelik dahada ileriye giredek ekibin izni olmadan Kızıl Tarikat'ın madenini bile aramıştı.

Cathy&Alex.png

Cathy ile Alex.

Ekibin Delsin Peota'nın kafa derisinin üzerinde Cathy'nin saçını bulmaları katilin Cathy olduğunu işaret etmekteydi. Ekip, her ne kadar buna inanmak istemeseler de kızı, suçsuzluğu kanıtlanana kadar gözaltına almak zorunda kalmışlardır. Alex, ekibe Cathy'nin masum olduğuna dair yalvarmış fakat bu, o anlık pek bir şeyi değiştirmemiştir. Cathy, göz altına alınmayı kabul etmiş fakat Alex, Cathy'nin suçlu olduğuna inanmak istemiyordu, bu yüzdende ekipten bir an önce gerçek katilin yakalanmasını ve Cathy'nin suçsuz olduğunun ispatlanmasını istemiştir.

VedaKartı.png

Cathy'nin oyuncu için hazırlamış olduğu veda kartı.

Vakanın sonunda Kızıl Tarikat'ın temelli çökertilmesi ile Cathy, bütün suçlamalardan aklanmış, fakat oyuncuyu son bir göreve tabi tutmadan Pasifik Koyu'na göndermek istememiştir. Cathy, oyuncudan çantasına bakmasını istemiş ve oyuncu, bunun içinde parçalanmış bir kart bulmuş, bunu onarmış ve bunun aslında bir Veda Kartı olduğunu öğrenmiştir. Cathy, oyuncuya aklanmasından ötürü teşekkür etmiş ve King ailesine yaptıklarından ötürü şükranlarını sunmuştur. Vakanın sonunda Cathy, ekibin geri kalanı ile oyuncuya veda partisi düzenlemiş ve son olarak ta oyuncuyu Pasifik Koyu'na uğurlamıştır.

Ek Bilgi

  • İki tane hayatı olan Madison'a karşılık (Üniversite Öğrencisi/Ponpon Kız ve Amiş olarak) Cathy'nin iki tane kimliği fakat tek bir hayatı vardır.
  • Cathy, şu ana kadar 5 tane vakada görülüp de ölmeyen ve tutuklanmayan tek şüphelidir.
  • Cathy oyunda pembe saçı olan tek karakterdir. (Aslında saçı kahverengidir fakat Cathy saçını pembeye boyamıştır, bunun nedeni ise bilinmemektedir)
  • Cathy, şüpheli olmadığı vakaların ek soruşturmalarında görülen karakterlerden biridir.
  • Cathy, birden fazla bölgede görülen şüphelilerden bir tanesidir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki