Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Celine Dernier

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share

Şüpheli
CelineDernier.png
Profili
İsmi

Celine Dernier

Boyu

5'1" (1,56m)

Yaşı

81

Ağırlığı

120 lbs (55 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Açlık Uçakları

Celine Dernier (d. 1933), Kaptan Pilot Harry Hugo'nun öldürüldüğü Açlık Uçakları (Vaka #28/84)'nda bir şüphelidir.

Profili

Celine, 81 yaşında, kısa, ağarmış saçları olan, yeşil gözlü, ihtiyar bir kadındır ve açık kahverengi çerçeveli bir gözlük takmaktadır. Eski bir film yıldızı olan Celine, genel olarak üzerinde kahverengi bir kürk ile görünen Celine, iki tane altın küpe ve bir tane yüzük takmaktadır ve saçının üstünde bir adet yaprak vardır. Tüm bunların yanında Celine'in bitkisel diş macunu kullandığı, dikiş bildiği ve seyahat hapları aldığı da bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

CelineD.png

"Hayranlarıma bir not: Eğer ölürsem, sorumlusu o pilottur!"

Ekip eski askeri gözlemevini aradıktan sonra Celine'in gençlik yıllarında çekilmiş bir fotoğrafını bulduktan sonra Celine vakaya dahil olmuştur. Fotoğrafın üzerinde yazan mesaja göre Celine, Kaptan Harry Hugo'dan nefret etmekteydi. Celine ekibe geçmişinde bir film yıldızı olduğunu itiraf etmiş ve ekip kendisine Kaptan Hugo'dan neden nefret ettiğini sorduklarında ekibe Hugo'nun beceriksiz ve yetersiz bir adam olduğunu söylemiş ve uçağın kaza yapmasından onu sorumlu tutmuştu.

Köpekİskeleti84.png

Hitchcock'un iskeleti.

Ekip daha sonra Celine'in köpeği Hitchcock'un iskeletini bulmuşlar ve Celine ile tekrardan konuşmaya gitmişlerdir. Dediğine göre Kaptan Hugo, hayatta kalmak korkusu ile Hitchcock'u yemişti. Uçak kazasından sonra tıpkı diğer yolcular gibi Celine'in de hiç yiyeceği kalmamıştı ve sahip olduğu tek şey köpeği Hitchcock'tu ve onu da Kaptan Hugo'nun yamyamlığı yüzünden kaybetmişti.

JaneDoe84.png

Stella'nın cesedinin resmi.

Vakanın ardından yaşanan büyük şokun ardından Celine'in suçsuzluğu ispatlanmış ve serbest bırakılmıştı, fakat Frank Knight ve oyuncu, Amir Marquez'in emirleri doğrultusunda Celine'in eski gözlemevinde ne yaptığını öğrenmek için gittiklerinde orada, üzerinde kendisi ve ikiz kız kardeşi Stella'nın olduğu bir çizim bulmuşlardır. Daha sonra ekip, Uyurgezer davasını araştırdıkları sırada Russell Crane'in bulduğu, üzerinde "Jane Doe" yazan fotoğraftaki kadın cesedinin Stella'ya ait olduğunun doğrulanması ile ekiple tekrardan temas kurmak durumunda kalmıştır. Russell'ın öğrendiğine göre Stella, 40'lı yıllarda Uyurgezeri gördüğü için yaşadığı ani korkudan ötürü kalp krizi geçirerek ölmüş ve olay, bir soğuk dava olarak kayıtlara geçmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki