FANDOM

Celine Georges
CelineGeorges
Profili
Tam Adı Celine Georges
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 36*
Ağırlığı 140 lbs (63 kg)
Göz Rengi Gri
Kan Grubu B-
Durumu Merhum
Vakalar Şah Mat
Maymun İşi(adı geçti)
Elektrik Tehlikesi
Kendi Düşen Ağlamaz(öldürüldü)

Celine Georges Şah Mat ve Elektrik Tehlikesi vakalarında bir şüphelidir. Celine Kendi Düşen Ağlamaz vakasında öldürülmüştür.

Profili

Celine, 36 yaşında bir mucittir ve Satrançmatik'i yapmış olmasıyla bilinir. Celine uzun siyah saçlıdır, üzerine yeşil çizgili bir gömlek giyer ve kahverengi bir önlük takar.

"Şah Mat"da Celine ayrıca espresso içer, fizikten anlar ve işitme kaybından muzdaripdir.

"Elektrik Tehlikesi"nde Celine sağlaktır, velespite biner ve göz damlası kullanır.

Criminal Case'deki Rolü

Şah Mat

Oyuncu cinayet mahallinde Celine'in Satrançmatik patentini bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine patentinin neden cinayet mahallinde olduğunu sorduğunda Celine, film setinde sık sık çalıştığını ve orada çok sayıda kendisine ait icadın olduğunu söylemiştir. Oyuncu bunun üzerine Celine'in atölyesini aramaya karar vermiştir.

Oyuncu daha sonra üzerinde espresso kalıntıları bulunan bir metal silindir bulmuş (espresso katil niteliği) ve Celine'e bunu sormak istemiştir. Dediğine göre silindir, Satrançmatik'in hareketlerinin açısını ve aralığını bildiren programlama levhalarını okuyan bir parçasıydı. Fakat dediğine göre kurban'ı silindiri incelerken ve otomatın olası hamlelerini anlamaya çalışırken yakalamıştı. Casper her ne kadar silindirin yapısını anlamasa da Celine, tedbir amaçlı tepkilerin düzenini değiştirmişti çünkü Casper'ın hile yaptığı için Satrançmatik'in yenilmesine izin veremezdi.

Soruşturmanın sonunda Bron Sklar'ın tutuklanması ile Celine suçsuz bulunmuştur. Celine daha sonra oyuncunun yanına gelerek Satrançmatik'in bir parçasının kaybolduğunu söylemiş ve oyuncudan bu parçayı bulmasını istemişti. Oyuncu bunun üzerine atölyede kırık bir parça bulmuş ve bunu onardıktan sonra Celine'e götürmüştür. Celine parçayı yerine takıp birkaç ayar daha yaptıktan sonra Satrançmatik yeniden çalışır hale gelmişti.

Celine daha sonra oyuncuya Isaac'in Satrançmatik'e karşı oynamasını istediğini bildirmiştir. Dediğine göre Casper öldüğünden beridir onun seviyesinde bir oyuncu bulamamıştı ve kendisi oynaması durumunda hile yapmakla suçlanabilirdi. Dediğine göre Casper'ın Isaac'in satranç yeteneklerinden bahsettiğini duymuş ve bunun üzerine Isaac'den otomat ile oynamasını talep etmiştir. Isaac bu teklifi kabul etmiş ve maçın sonunda Satrançmatik'i yenmeyi başarmıştır.

Elektrik Tehlikesi

Oyuncu ilerleme karşıtı işçilerin toplandığı alanda Celine'in velespitini bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre orada bulunmuş olmasının tek nedeni Fuar'a giden yolun oradan geçiyor olmasıydı, yoksa işçilere karşı bir sempatisi yoktu. Dediğine göre işçilerin kendisini hem mucit hem de kadın olduğu için kötülemeleri kendisini çileden çıkarmıştı. Oyuncu kendisine cinayetten bahsettiğinde ise cevabı, yapan her kimse ilerlemeye hizmet ettiği yönünde olmuştur.

Oyuncu daha sonra Celine'in parka bıraktığı tuzağı bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Tuzağı işçiler için kurduğunu doğrulayan Celine, cinayetlerin ve sabotajların bir an evvel durması gerektiğini söylemiştir çünkü kendisi de Satrançmatik'i sabote edildiğinden beridir diken üstündeydi. Celine son olarak icatlarına verdiği onca uğraştan sonra bu şekilde mahvedilmelerine izin veremeyeceğini söylemiş ve icatları yeteri kadar koruyamadığı için oyuncuyu sorumlu tutmuştur.

Soruşturmanın sonunda Susie Nottingham'ın tutuklanmasıyla Celine suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu daha sonra kendisiyle günlüğüne yazdığı, birinin yarışmada şike yaptığına dair iddiaları hakkında istemiştir. Dediğine göre mucitlerin hepsi yarışmayı kazanmak istiyordu fakat sabotaj yüksek ihtimalle iç destekli bir eylemdi. Dediğine göre iddiasını destekleyen kanıtı vardı fakat notunu parkta kaybetmişti. Oyuncu bunun üzerine parkı aramaya koyulmuştur.

Cinayetin Ayrıntıları

Oyuncu Celine'i yapımı yeni tamamlanan Fuar Kulesi'nin dibinde, yere çakılmış halde bulmuştur. Dick'in dediğine göre cesetteki morluk izleri ilk önce katil ile arasında bir boğuşma yaşandığına, göğüs bölgesindeki el izi de katil tarafından kuleden aşağıya itildiğine işaret ediyordu. Dick bunun yanı sıra el izinin üstünde pamuk şeker izlerine rastlamıştı, bu da katilin pamuk şeker yediğini gösteriyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, Concordia Polis Teşkilatı başmüfettişi Eleanor Halsted olduğu ortaya çıkmıştır.

Halsted kendisini suçladığı için önce oyuncuya kızmış, fakat biraz zorlama ile hem katil, hem de sabotajcı olduğunu itiraf etmiştir. Dediğine göre Celine sabotajcı hakkındaki şüphelerini kendisine bildirmeye gelmişti fakat bilmediği bir şey vardı; o da kendisinin de işin içinde olduğuydu. Halsted bunun üzerine Celine'i kuleden aşağıya atarak susturmuştu. Mahkemede Halsted, Exo Kıyafet'in kazanması için kendisine Stanley Spark tarafından rüşvet verildiğini, bunun üzerine de diğer icatları bozduğunu, bunu da emrindeki diğer polislere yaptırdığını itiraf etmiştir. Yargıç Takakura taammüden adam öldürme, sabotaj ve yolsuzluk suçlarından Halsted'i müebbet hapisle cezalandırmıştır.

Galeri