Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Chad Whickman

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

CWhickmanGrimsborough.png
Chad Whickman

Chad Whickman bir Engerekler üyesi ve Kemiklerine Kadar Yanmış (Vaka #9)'da kurbandır.

Profili

Chad, Engerekler çetesinin bir üyesi idi ve Kafatası Çetesi'nin lideri Troy Cassidy'nin kız kardeşi Rose Cassidy ile bir ilişki yaşamaktaydı.

Cinayet'in Detayları

Chad kullanılmayan bir otoparkta diri diri yakılmış olarak bulundu. Otopsi sonucunda katilin sigara içtiği ve Chad'i bununla yaktığı ortaya çıkmış ve vücudunda katile ait olan mavi kumaş parçaları bulunmuştur. Ayrıca üstünde kurbanın DNA'sı ile uyuşmayan kepekler bulunmuştur, yani katilin kepek sorunu vardı. Daha sonra ise ekip kırık bir kamera buldu ve onu birleştirip analiz etmesi için Alex'e gönderdi. Alex'in bulduğuna göre katil 6'0" (1,83m) boyundaydı.

Katil ve Nedenleri

Katil daha önce Bahçedeki Ceset vakasındada görülen mini-market sahibi Joe Stern'dir. Joe'nun Chad'i öldürme sebebi Engereklerin sürekli marketine gelip ortalığı talan etmeleriydi. Chad Joe'dan iş istemek için yanına gitmiş ve zaten Engereklerden nefret eden Joe buna iyice öfkelenip Chad'in üstüne benzin dökmüş ve onu yakarak öldürmüştür.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki