Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Chantelle Limousin

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Şüpheli
CL.png
Profili
İsmi

Chantelle Limousin

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

45

Ağırlığı

154 lbs (70kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Zehirli Gerçek

Chantelle Limousin (d. 1969), ünlü tarih romanı yazarı Rosie Gatewood'un öldürüldüğü Zehirli Gerçek (Vaka #54)'te bir şüphelidir.

Profili

Chantelle, 45 yaşında, dağınık siyah saçları ve kahverengi gözleri olan, siyahi bir kadındır. Üzerinde Roma seyyahı kostümü ve başında büyük bir tane seyyah şapkası vardır. Aynı zamanda kostümünün askılarının her birinde iki tane büyük ve mor kurdele vardır. Chantelle'in ayrıca eskrim alıştırması yaptığı ve botanik bilgisine sahip olduğu da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip, Chantelle ile ilk olarak cinayet mahallinde üzerinde adının yazdığı ve kendisine Rosie Gatewood tarafından açılmış olan bir sınırlama emri bulduktan sonra konuşmuşlardır. Dediğine göre Chantelle, Rosie'yi o "iğrenç" kitabı yayınlamaması konusunda uyarmıştı, çünkü sırf para kazanmak uğruna seyyahların şanlı tarihlerine leke sürecekti.

Ekip, daha sonra Geert De Haan'ın gizli mağarasında parçalanmış bir kağıt bulmuşlar ve, kağıdı birleştirdikten sonra bunun, üzerinde Chantelle'in adının yazdığı Geert De Haan'ı Sevenler Kulübü kartı olduğunu saptamışlardır. Ekip, Chantelle'in Rosie'yi, Geert in itibarını korumak için öldürmüş olabileceğini düşündüler çünkü Geert'in, Harriet Gatewood adlı bir hayat kadını, aynı zamanda Rosie Gatewood'un atası ile ilişki yaşadığı bilinmekteydi. Chantelle, kendisinin Geert'in bir numaralı hayranı olduğunu, hatta kulüp üyelerinin Geert'in en sevdiği aktiviteler olan eskrim ve botanik ile ilgilendiklerini dile getirmiştir.

Ekibin daha fazla Chantelle'e ihtiyacı kalmamış ve vakanın sonunda katil olan Ashton Cooper tutuklandığı için serbest bırakılmıştır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki