Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Charity Stern

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Charity Stern
CharityStern.png
Profili
Tam Adı Charity Stern
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 37
Ağırlığı 135 lbs (79 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu AB+
Durumu Hayatta
Vakalar Tehlikeli Sular

Charity Stern (d. 1979) Tehlikeli Sular vakasında bir şüphelidir.

Profili

Charity, 37 yaşında bir STK sözcüsüdür ve Artan Umut'un sözcülüğünü yapmaktadır. Charity, uzun, sarı ile kahverengi arası arası bir saça ve kahverengi gözlere sahiptir, ayrıca siyah bir bluzun üstüne yeşil bir ceket giymekte ve boynuna Artan Umut yaka kartı takmaktadır. Charity'nin ayrıca sabıka kaydı olduğu bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, bir gazete makalesinde Charity'nin aksayan yardımlardan ötürü polisi sorumlu tuttuğunun yazdığını görmüş ve bunun üzerine Charity ile konuşmak istemiştir. Polisin tek bildiği şeyin belge doldurmak olması Charity'yi oldukça kızdırmıştı. Oyuncu kendisine Bombay polisinden birisinin işine engel olup olmadığını sorduğunda Charity, kurbanı işaret ederek bölgede çalışması için gereken izin belgelerini imzalamadığını belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın şapkasında Charity'nin saçını bulmuş ve kendisi ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurbanla tartışmanın bir işe yaramayacağını fark eden Charity, bu kez izin belgelerini imzalatmak için kurbanla flört etmiş fakat Deepak'ın, vizesiz oturmaktan ötürü sabıkası olduğunu fark etmesi ile bu planı geri tepmişti.

Soruşturmanın sonunda Amrita Kumar'ın tutuklanması ile Charity suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki