Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Charlene Cody

1.414pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Şüpheli
CC.png
Profili
İsmi

Charlene Cody

Boyu

5'6" (1,67m)

Yaşı

28

Ağırlığı

130 Ibs (59kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

İyi Kızlar Ölmez

Charlene Cody (d. 1985), Abigail Price'ın öldürüldüğü İyi Kızlar Ölmez (Vaka #48)'de bir şüphelidir.

Profili

Charlene, 28 yaşında, uzun koyu sarı saçları olan, mavi gözlü bir bayandır. Üzerinde beyaz standart bir güzellik uzmanı üniforması vardır ve üniformasının üst cebinde manikür malzemeleri bulunmaktadır. Aynı zamanda pembe bir saç tokası takar ve tokasının üzerinde de bir tane papatya vardır. Charlene, 130 pound (59 kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir. Ayrıca topuklu ayakkabı giyer ve talk pudrasına temas etmiştir.

Vakadaki Rolü

Ekibin, Abigail'in ölü bulunduğu bakım odasında üzerinde Charlene'in adının yazdığı bir kart bulmaları Abigail'in bakımını Charlene'in üstleneceğini göstermekteydi. Ekip kendisi ile Abigail'in cinayeti hakkında konuşmak ve kendisinin dışında odaya kimin girip giremeyeceğini öğrenmek istemişlerdir. Dediğine göre bakım odası dışarıda gelenlere kapalıydı (yani kilitliydi) fakat katilin bakım odasına girme yetkisi olabilirdi.

Ekip daha sonra Charlene'in cep telefonunu bulmuşlar ve analiz sonucunda telefondaki Abigail ve diğer insanlar hakkında yazılmış olan çirkin mesajları ortaya çıkardıktan sonra Charlene ile tekrar konuşmuşlardır. Charlene, dediğine göre mesajlarda yazdığı şeyleri gerçekte ima etmemişti, ki zaten birisini öldürerek kariyerini riske atamazdı. Fakat Abigail ve diğer bütün zengin liseli kızların pis işlerini yapmaktan nefret ettiğini diler getirmiş, bu da Grace'in gözünde Charlene'i bir numaralı şüpheli konumuna düşürmüştü.

Vakanın sonunda cinayetten ötürü Abigail'in en iyi arkadaşı olan Sabrina Kingston tutuklanmış ve Charlene'in serbest kalması ile ekip Ek Soruşturmada kendisini yoklamaya gitmişlerdir.

Charlene, kozmetik ürünlerinin bir tanesinden ötürü alerji kapmıştı ve ekipten hangi ürünün buna sebep olabileceğini bulmalarını istemiştir. Ekip bakım odasını inceledikten sonra üzerinde soluk bir etiket olan bir şişe bulmuşlar ve etiketteki yazıyı belirginleştirdikten sonra bunun aslında bir yemek sosu şişesi olduğunu ortaya çıkarmışlardır. Ekip bunun üzerine Charlene ile konuşmuşlar ve aslında bu şişenin Çin Restoranından geldiğini öğrenmişlerdir. Charlene, ayrıca losyon diye yemek sosunu müşterilerine verecek olmasından da endişe duymuştur.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki