Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Charles Parker

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
CP.png
Profili
İsmi

Charles Parker

Boyu

5'9" (1,76m)

Yaşı

40

Ağırlığı

176 lbs (78kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Son Yolculuk
Elm Köşkü'nün Laneti
Köpekle Köpek Olunmaz

Charles Parker (d. 1973), Son Yolculuk (Vaka #23), Elm Köşkü'nün Laneti (Vaka #28) ve Köpekle Köpek Olunmaz (Vaka #31)'da bir şüphelidir.

Profili

Charles 40 yaşında, uzun saçlı ve kahverengi gözlü bir adamdır. 176 Ibs ağırlığındadır ve kan grubu AB+'tir. Genellikle beyaz bir şapka takar ve gözlerine yuvarlak şekilli gözlük takar. Keçi sakallıdır ve yeşil takım elbisesinin sol tarafında bir polen lekesi vardır. Yeşil takım elbisesinin içine siyah bir yelek giyer. Ellerine açık mavi bir eldiven takar ve sağ elinde ayçiçeği, sol elinde de kazma aletleri bulunur.

Son Yolculuk'ta Charles yeşil motifli kaplumbağa boyunlu gömlek giyer, bahçe işlerini sever ve Alligators giyer.

Elm Köşkünün Laneti'nde Charles bahçe becerileri vardır ve vazelin ile temas halindedir.

Köpekle Köpek Olunmaz'da Charles bir temizlik ürünü olan eter kullandığı öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolleri

Charles ilk olarak Son Yolculuk'ta görülmüştür. Ekip kurban Daniel Taylor'ın bitkisel zehir etkilerinden öldüğünü tespit edince Charles'ın sahibi olduğu seraya gitmişler ve orada Charles ile karşılamışlardır. Ekip onu kurban hakkında sorguya çekmişlerdir. Ekip ona Daniel Taylor'ın öldüğünü söylenince Charles şok olmuştur. Dediğine göre çırağı Lily Robinson bu yüzden üzgündü. Ekip Charles'a Lily'nin nasıl çalıştığını sorduklarında Charles, üç yıldan beri yanında çırak olarak çalıştığını, özellikle egzotik çiçeklerle ilgilendiğini ve son derece yetenekli olduğunu söylemiştir.

Elm Köşkü'nün Laneti'ta Charles tekrar şüpheli olarak dönmüştür. Ekip serayı incelerken kurbanın karısı Gloria Fernandez'e gönderilmiş çiçek buketine bağlı bir not bulmuşlardır. Ekip notta bulun

an parmak izlerini analiz ettikten sonra bu parmak izlerinin Charles'a ait olduğu öğrenilmiştir. Ekip onu Gloria'ya gönderdiği çiçek buketi hakkında sorguya çekmişlerdir. Dediğine göre Charles, Gloria'ya umutsuzca deli gibi aşıktı. Gizli bir hayranı olarak Charles, Gloria'ya çiçek buketi göndermeye gidiyordu fakat Hector öldükten sonra Charles aslında bunun mutlu bir kaza olduğunu düşünmekteydi. Bu cevap karşısında Jones çileden çıkmıştır. Ancak Charles, Gloria'nın Hector'u sevmediğini ve Hector'un de Gloria'ya yaptığı bütün kötülükler için cezalandırılmış ve bu yüzden de üstüne avize çökmüştü.

Charlesin fliti.png

Charles'ın hayalet sesli ürkütücü düdüğü.

Ekip serayı incelerken Charles'ın hayalet sesli ürkütücü düdüğünü bulmuşlardır ve Charles tekrar ekip tarafından sorguya çekilmiştir. Bazı geceler Fernandez evde yürürken Charles, Hector'u korkutma amacıyla hayalet sesli düdüğünü çalıyordu. Ekip neden gizlice geceleri Hector'un evinin etrafında dolaştığı sorusuna Charles, Gloria ve Hector evlendikten beri, Gloria'ya nasıl davranıp davranmadığını görmek için köşkün etrafında dolaştığını söylemiştir. Charles ve Gloria'nın kısa bir süreliğine sevgili olduklarını da ekibe anlatmıştır. Gloria bahçesinde bebeğinin mezarındayken Charles gelmiş ve Gloria'ya tüm bahçe işlerini anlatmıştır ve yavaş yavaş iki aşık olmaya başlamışlardır. Ancak bu aşk hemen sona ermiştir.

Molly Robinson ve köpeğinin öldürüldüğü, Tarihi Merkez'in son vakası olan Köpekle Köpek Olunmaz'da Charles son olarak şüpheli olarak dönmüştür. Margaret Littlewood Köpek Yarışması için serada çiçek katkısında bulunmayı Charles reddetmişti. Ekip Charles ile bu konu hakkında onu sorguya çekmişlerdir. Dediğine göre köpeklerden hoşlanmıyordu ve bu yüzden de Margaret'ten hiç bir çiçek katkısında bulunmasını istememişti. Son zamanlarda Molly'nin serasına gelip gelmediği sorusuna Charles, onun Köpek Yarışması'nda köpeğine eğitim verdiğini söylemiştir.

Sonra ekip Gertrude Piccadilly'nin köpeğinin cesedinin üzerinde keneler bulduklarında Charles'ı tekrar sorguya çekmişlerdir. Dediğine göre Gertrude, Charles'ın serasını ziyarete gitmiş ve Gertrude köpeğine bir çiçek kondurmak istemiştir. Gertrude'un da köpeğine kondurduğu çiçekte son zamanlarda fazla kene barındırdığı için köpeğe kene bulaşmış olabileceğini söylemiştir.

Ek Bilgi

  • Charles, Grimsborough'da üç tane vakada görülen şüphelilerden biridir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki