Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Charlie Watchbird

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share

Şüpheli
CharlieWatchbird.png
Profili
İsmi

Charlie Watchbird

Boyu

5'10" (1,78m)

Yaşı

25

Ağırlığı

180 lbs (81 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

White Peaks Projesi

Charlie Watchbird (d. 1989), kuzeni Virginia Watchbird'ün öldürüldüğü White Peaks Projesi (Vaka #29/85)'nde bir şüphelidir.

Profili

Charlie, 25 yaşında, kısa, kahverengi saçları olan, yeşil gözlü, genç bir adamdır. Bir ruhsatsız içki satıcısı olan Charlie, genel olarak siyah bir tişörtün üzerine, turuncu tüyleri olan siyah çizgili bir mont giyer ve başında, iki tarafında ve üstünde ponponlar bulunan bir bere takar, aynı zamanda elinde siyah kar eldivenleri vardır. Tüm bunların yanında Charlie'nin bal kabağı çorbası içtiği ve uyku hapı aldığını da bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

Ekip, Virginia'nın çalışmalarını yaptığı içki damıtma tesisinde bir tane ruhsatsız içki şişesi bulduktan sonra vakaya dahil olmuştur. Şişenin üzerinden topladıkları parmak izlerini Hannah Choi'ye gönderen ekip parmak izlerinin, vakadan bir kaç sene evvel alkollü araba kullanmaktan ötürü tutuklanan Charlie'ye ait olduğunu öğrenmişler ve, Virginia'nın kuzeni olduğu için Charlie ile damıtma tesisinde konuşmaya gitmişlerdir.

Charlie, Virginia'dan hayatında tanıdığı en tatlı kız olarak bahsetmiş fakat Frank, kendisinden aralarında nasıl bir ilişki olduğunu öğrenmek istemiştir. Charlie, damıtma tesisinin Virginia'nın belgesel projesi için uygun bir yer olabilmesi adına elinden geleni yaptığını, fakat kızı yeterince iyi koruyamadığını düşünmüştür, çünkü tehlikeli olduğu bilinen bir efsane hakkında belgesel çekmek bazen ölümcül olabilirdi. Charlie aynı zamanda kuzeninin ölümü yüzünden kızın anne ve babasından ağır bir fırça yiyeceğinden korkmaktaydı.

Ekip daha sonra damıtma tesisinde sarı bir VHS kaseti bulmuşlar ve bunu izlemeye başlamışlardır. Kasetteki görüntülerde Charlie, Virginia'dan zorla VHS kasetini almak istemekteydi fakat Virginia, Charlie'nin kendisine neden bu kadar kızmış olduğunu anlamış değildi. Virginia, Charlie'ye her ne kadar kendisine her şekilde güvenmesi gerektiğini söylese de Charlie, belgeselin yayınlanmasını istememekteydi ve Virginia'ya güvenmeyi reddetmişti. Watchbird kuzenlerin arasında yaşana bu hararetli kavganın nedenini merak eden ekip, Charlie ile ikinci kez konuşmaya gitmişlerdir.

Frank Charlie'ye Virginia'nın çektiği şeye neden bu kadar celallendiğini sorduğunda Charlie, Virginia'nın, ruhsatsız içki sattığı müşterileri hakkındaki bilgileri ifşa etmesine engel olmak istediğini söylemiştir. Charlie'nin tek yapmak istediği şey kasetleri montajlayıp içinde kendisine ait, ruhsatsız içki şişesine işemesi gibi utanç verici görüntüleri yok edip herkesin görmesine mani olmaktı. Bu yüzden Charlie, ruhsatsız içki işini gizli tutmak adına kan dökülmesini yanlış bulmaktaydı.

Vakanın sonunda cinayetten ötürü Lola Dickinson'ın tutuklanması ile Charlie'nin ekibe doğru söylediği ortaya çıkmış ve serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki