Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Charlotte Fontaine

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments15 Share

Şüpheli
CharlotteFontaine.png
Profili
İsmi

Charlotte Fontaine

Boyu

5'3" (1,60m)

Yaşı

65

Ağırlığı

130 lbs (60 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Buz Tutmuş Kalpler

Charlotte Fontaine (d. 1949), Juan Rodrigo Vasquez'in öldürüldüğü Buz Tutmuş Kalpler (Vaka #26/82)'de bir şüphelidir.

Profili

Charlotte, 65 yaşında, kısa, açık kızıl saçları olan, mavi gözlü bir kadındır. Oldukça pahalı bir çikolata markası olan Mon Petit Chocolat'nın sahibi olan Charlotte, genelde üzerine bordo bir elbise giymekte ve boynuna kahverengi bir kürk takmaktadır. Aynı zamanda kulaklarında çikolata motifli iki tane küpe, başının sağ tarafında bir adet gül ve sağ elinde bir adet çikolata kutusu bulunmaktadır. Bunların yanında Charlotte'ı kiraz likörlü çikolata yediği, şampanya içtiği ve ağız spreyi kullandığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Mon Petit Chocolat.png

Mon Petit Chocolat

Oyuncu ve Amy Young'ın Mon Petit Chocolat'ın reklam senaryosunu bulmaları ve Heather Valentine'ın markanın kurucusunun Charlotte olduğunu söylemesi ile Charlotte, kendisini ekibin radarında bulmuştur. Heather, ekibe Charlotte'ı Aşk Köyü'nde bulmaları ve Juan Rodrigo'nun reklamla ne bağlantısı olduğunu bulmalarını söylemiştir.

MPCReklamı.png

Mon Petit Chocolat reklamı senaryosu.

Charlotte'ın anlattığına göre Juan Rodrigo, Mon Petit Chocolat'ın reklam yüzü olacaktı fakat, her ne kadar rahmetli kadar uygun bir yüz bulamayacağını düşünse de, reklam için yeni bir yüz bulması gerekmekteydi. Charlotte aynı zamanda ekibe Juan Rodrigo'nun "genç kızların sevgilisi" olduğundan bahsetmiştir, ki bu özelliği sayesinde çikolatalarından gerektiği kadar satabilirdi. Fakat aynı zamanda kurbanın zaman zaman ukalaca davrandığını da sözlerine eklemeden geçmemiştir.

İkolataHeykelcik.png

Amy ve oyuncunun bulduğu heykelcik.

Ekip daha sonra Şeker Dükkanında cinayet mahalline tıpatıp benzeyen, tek farkın Juan Rodrigo'nun melek, Charlotte'ın da kurban olduğunu gösteren bir çikolata heykelciği bulduktan sonra Charlotte'ı tekrardan sorguya almışlardır. Charlotte ekibe, ukalalığından ötürü Juan Rodrigo'nun yerine kolu kırılmış olmasına rağmen Dimitrios Moustaki'yi aldığından bahsetmiştir.

Başta ekip Charlotte'ın, Juan Rodrigo'nun yerine Dimitrios'u almış olmasının oldukça kuvvetli bir cinayet nedeni olabileceğini düşünseler de vakanın sonunda cinayetin asıl sebebinin bir gönül yarası ve ihanetten kaynaklandığının ortaya çıkması ile Charlotte, bütün suçlamalardan aklanmış ve serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki