Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Charlotte Young

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments12 Share

Şüpheli
CY.png
Profili
İsmi

Charlotte Young

Boyu

5'4" (1,62m)

Yaşı

42

Ağırlığı

121 lbs (55kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

O+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ateş Olmadan Duman Çıkmaz

Charlotte Young (d. 1971), Connor Sullivan'ın öldürüldüğü Ateş Olmadan Duman Çıkmaz (Vaka #29)'da bir şüphelidir.

Profili

Charlotte, 42 yaşında, uzun düz sarı saçlı ve mavi gözlü bir kadındır ve genellikle saçı ile oynarken görülür aynı zamanda da çerçeveli bir gözlük takar. İki kulağında da gümüş küpeler vardır. Charlotte, genellikle beyaz bir gömleğin üstüne koyu gri bir yün yelek giyer ve boynunda bir tane sarı kaşkol vardır. Sağ bileğinde bir tane kol saati vardır, yani solaktır. 121 pound (55kg) ağırlığındadır ve kan grubu O+'tir. Charlotte'ın ayrıca çikolata yemeyi sevdiği de bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Charlotte Saat.png

Connor'ın Charlotte'a verdiği saat.

Charlotte, kurban Connor Sullivan'ın izci komutanı olduğu genç bir izci olan Ayden Young'ın annesidir. Ekip, vakayı tartışırlarken Ayden, ağlayarak yanlarına gelmiş ve annesinin Connor'ın ölümünden ötürü epey bir sarsıldığını, ne yaptıysa yüzünü güldüremediğini söylemiştir. Bunun üzerine ekip, Charlotte'ın arkadaşı olduğu Gertrude Piccadilly'nin çay evine gitmişlerdir çünkü Charlotte o sırada çay evindeydi. Charlotte, Connor'ın ölümünden gerçekten de epey bir sarsılmış gibi görünüyordu ve dediğine göre eğer Gertrude yanında olmasaydı "sevgili" Connor'ı öldüğü için ne yapacağını bilemezdi. İkisinin sevgili mi oldukları sorusuna evet cevabını vermiş ve eğer ölmeseydi Connor'ın, oğlu Ayden'a babalık yapabileceğini söylemiştir, fakat Connor öldüğü için ikisi de (Charlotte ve Ayden) yalnızdılar. Sonra da üzgün bir şekilde Connor gibi yakışıklı ve cömert bir adam bulduğu için şanslı olduğunu dile getirmiştir. Bunun üzerine Jones, diğerlerinin Charlotte ile aynı fikri paylaşmadığını söylemiştir çünkü izci kartal Isaac Weston'ın dediğine göre kurban, pek de kibar birisi değilmiş. Buna karşılık Charlotte, bunların bir saçmalık olduğunu, Connor'ın onu çok sevdiğini hatta ona saat bile aldığını söylemiştir.

Charlotte Rapor.png

Charlotte'ın doktor raporu.

Daha sonra Gertrude, ekibe Charlotte'ın çantasını orada unuttuğunu söylemiş ve ekip, çay evini tekrar arayıp Charlotte'ın çantasını orada bulmuşlardır. Çantanın içini de arayan ekip, orada parçalanmış bir kağıt bulmuşlar ve kağıdı birleştirince bunun bir Doktor Raporu olduğunu ortaya çıkarmışlardır. Raporda Charlotte'ın kolunun kırıldığı ve vücudunda darp izleri olduğu, sebebinde ise "Merdivenlerden Düşme" yazıyordu. Bunun üzerine ekip, Charlotte'a rapor hakkında sorular sormuşlardır. Charlotte, Connor'dan bir keresinde dayak yediğini itiraf etmiştir. Dediğine göre Connor, vaktinin boşa harcanmasından hoşlanmazdı ve bu yüzden de onu suçlayamayacağını, çünkü bazen kendisinin gerçekten de çok çekilmez birisi olduğunu söylemiştir. Charlotte, daha sonra Connor'ın yaptığından üzüntü duyduğunu, bu yüzden de sürekli Ayden'ı hastaneye getirip kendisinin üzgün olup olmadığını öğrenmek istediğini belirtmiştir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki