Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Chockas D.Lux

1.260pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Chockas D.Lux
ChockasDLux.png
Profili
Tam Adı Bilinmiyor
Diğer ad(lar)ı Chockas D.Lux
Uyruğu Avustralya Bayrağı.png Avustralya
Boyu 5'10" (1,78 m)
Yaşı 54
Ağırlığı 160 lbs (72 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Kanguruları da Vururlar
Can Alıcı Kampanya

Chockas D.Lux (d. 1962) Kanguruları da Vururlar ve Can Alıcı Kampanya vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Chockas 54 yaşında bir zennedir. Chockas mavi gözlüdür ve pembe bir peruk, peruğun üstüne de bir adet Çöl Gülü takar. Aynı zamanda sandalet desenleri olan siyah bir elbise giyer ve pembe bir kürk takar.

"Kanguruları da Vururlar"da Chockas veggiemite yer, Şiraz içer ve dalış yapar.

"Can Alıcı Kampanya"da Chockas üzerine ABD bayraklı bir elbise giyer, aynı zamanda farklı bir saç stili takınır ve esrar içer.

Vakalardaki Rolü

Kanguruları da Vururlar

Oyuncu Chockas'ın, üzerinde kurbanın bulunduğu gösteri afişini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Rufus'la yıllar önce, yani parayı bulmadan önce barda çalıştığı sırada tanışmıştı. Fakat kurban Sidney'e taşındıktan sonra Chockas ile olan ilişkisi kopmuş, Chockas ona ulaşmaya çalıştığı halde bir türlü ulaşamamıştı. Bunun üzerine kurban, kendisininki de dahil olmak üzere Sidney'deki bütün zenne gösterilerini iptal ettirmiş ve onlara karşı bir cadı avı başlatmıştı.

Oyuncu daha sonra Rufus ile Chockas'ın zenne kostümleri ile birlikte çekilmiş bir fotoğrafını bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban benzin istasyonunda çalıştığı sırada ondaki potansiyeli fark etmişti. Chockas, Rufus'a bildiği her şeyi öğretmiş ve ikisi, Cherrie ve Chockas isimleri ile sahne almaya başlamışlardı. Fakat Rufus, hayatında yeni bir sayfa açmak istediğini söyleyerek Sidney'e taşınmış ve Chockas'a sırtını dönmüştü.

Soruşturmanın sonunda Veronica Salter'ın tutuklanması ile Chockas suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu Rufus'un SOMBRA ile bağlantısı olduğunu öğrendikten sonra Chockas ile Rufus'un geçmişi hakkında konuşmak istemişti. Oyuncu kendisine Rufus'un kirli bağlantılarından bahsettiğinde Chockas, kurbanın güvenilmez biri olduğu düşüncesinde haklı çıktığını dile getirmiştir. Daha sonra kurbanın kendisine çölde bir yere bir evrak çantası gömdüğünden bahsettiğini hatırlayan Chockas, çantayı açtığında içinde sahte pasaportlar bulduğunu söylemiştir. Bunun üzerine oyuncu, Chockas'ın bahsettiği evrak çantasını aramaya koyulmuştur.

Can Alıcı Kampanya

Oyuncu USStay mitinginde bulduğu bir şişme flamingonun üstünde Chockas'ın terini bulduktan sonra Chockas tekrardan bir cinayet soruşturmasında şüpheli olmuştur. Dediğine göre kurbandan özel izinle miting sırasında sahneye çıkacaktı. Fakat Sandy'nin öldürülmüş olması mitingin yapılmayacağı, bu da Chockas'ın umduğu gibi sahneye çıkamayacağı anlamına geliyordu.

Oyuncu daha sonra kurbanın bir maskesini ve onun üzerinde de Chockas'ın mesajını bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre o mesajı yazmasının nedeni kurbanın mitingdeki gösterisini iptal etmesiydi. Kurbanın bunu yapmasının nedeni ise "daha büyük bir kitleye" hitap edecek olmasıydı. Oyuncu bunun kendisini ne denli kızdırmış olabileceğini belirttiğinde Chockas, kurbanın yaptığı tek şeyin ABD'deki kariyerini baltalamak olduğunu dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Terrance Williams'ın tutuklanması ile Chockas suçsuz bulunmuştur. Fakat daha sonra Jack'in ortadan kaybolması ile oyuncu serada Jack'in tişörtünü, tişörtün üstünde de Chockas'ın DNA'sını bulmuş ve kendisine Jack'in nerede olduğunu sormak istemiştir. Chockas, Jack'in yerini bilmediğini söylemiş ve onun yerine oyuncu ve Lars'ı yeni arkadaşıyla tanıştırmak istemiştir. Chockas'ın arkadaşının Lars'ın dikkatini çekmesinin ardından arkadaşı kaçmış ve daha sonra bu arkadaşın aslında Jack olduğu ortaya çıkmış, bu da Lars'ı epey dumura uğratmıştır. Jack oyuncuya Chockas'ın kendisine kılık değiştirme konusunda meydan okuduğunu ve kendisinin de bunu geri çeviremediğini söylemiştir. Jack son olarak oyuncu ve Lars'tan bu olayın aralarında kalmasını istemiş, ikili de bunu kabul etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki