Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Chris McCoy

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Şüpheli
CM.png
Profili
İsmi

Chris McCoy

Boyu

5'11" (1,80m)

Yaşı

32

Ağırlığı

176 Ibs (80kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Cesur Yeni Dünya

Chris McCoy (d. 1982), Stuart Huckabee'nin öldürüldüğü Cesur Yeni Dünya (Vaka #52)'da bir şüphelidir.

Profili

Chris, 32 yaşında, kıvırcık, sarı saçları olan, kahverengi gözlü bir adamdır. Üzerinde siyah-beyaz çizgili bir kazak ile kırmızı-sarı bir yelek vardır. Aynı zamanda sol elinde ucunda bir tane kola kutusu bulunan bir çöpçü çubuğu taşımaktadır. Chris aynı zamanda istiridye yer, çay içer ve metal detektörü kullanır.

Vakadaki Rolü

Ekip, soruşturma sırasında üzerinde "Huckabee'ler her daim McCoy'ların düşmanı olarak kalacaklardır." yazılı bir tablet bulmuşlar ve bunu laboratuvara göndermişlerdir. Analiz sonucuna göre tabletteki yazı seyyah gemisinin marangozu olan Duncan McCoy tarafından yazılmıştı. Huckabee'ler ve McCoy'lar arasındaki kan davası, seyyahlar ilk defa Grimsborough'ya yerleştiklerinden beridir süregelmekte idi, bu yüzden de ekip, Duncan'ın torunu olan Chris ile konuşmaya gitmişlerdir. Chris'in Stuart'tan ve bütün Huckabee'ler den nefret ediyor olması ve Stuart'ın ölmüş olmasına sevinmesi, onu bir numaralı şüpheli durumuna getirmişti.

Ekip, daha sonra eski bir parşömen bulmuşlar ve, üzerinde yazılanlara göre, Duncan'ın 1642 yılında Reginald Huckabee tarafından yamyamlık suçundan ötürü yargılanmış olduğunu ve bütün McCoy'ların fakirliğe maruz bırakılmış olduklarını saptamışlardır. Ekibin Chris'e bundan bahsetmeli Chris'i öfkelendirmişti, çünkü zaten bu olayı Stuart sayesinde bütün şehir biliyordu. Anlattıklarına göre seyyahlar, 1642 yılında çetin bir kış geçiriyorlardı ve insanlar açlıktan ölüyorlardı. O dönemde önemli olan şey ya yemek, ya da ölmekti ve Duncan'ın tek yapmak istediği şey de hayatta kalmaktı. Jones, Duncan'ın bir çocuğumu yediğini sorduğunuda Chris, öfkeli bir şekilde Duncan'ın, zaten ölmek üzere olan yaşlı bir adamı yediğini dile getirmiştir. Vakanın sonunda katil olan Susan Huckabee tutuklandığı için Chris serbest bırakılmıştır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki