Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Christy Mathis

1.260pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Christy Mathis
ChristyMathis.png
Profili
Tam Adı Christina Mathis
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 22
Ağırlığı 140 lbs (63 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Kiralık Katil Cinayeti(tutuklandı)

Christina "Christy" Mathis (d. 1994) Kiralık Katil Cinayeti vakasında Adem Hassan'ın katilidir.

Profili

Christy, 22 yaşında, uzun sarı saçlı ve kahverengi gözlü bir genç kızdır. Christy beyaz bir gömleğin üstüne pembe bir bluz giyer ve başına mavi bir eşarp takar. Bunların yanı sıra Christy eski Arapça bilir, safran yediği ve nane çayı içer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Christy'nin kurban ile çekilen bir fotoğrafını bulup yüz taraması ile Christy'yi tanımladıktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurban ile bir süredir çıkıyordu fakat ilişkileri iki hafta önce bitmişti, çünkü derslerine odaklanması gerekiyordu ki zaten Fas'a da bu yüzden gelmişti. Jack kendisine kurbanı tekrardan görüp görmediğini sorduğunda ise kurbanla pazaryerinde karşılaştığını, fakat aralarından geçen konuşmanın samimi olmadığını söylemiştir.

Oyuncu daha sonra, üzerinde Christy'nin adının yazdığı bir nişan yüzüğü bulmuş ve kendisi ile tekrardan konuşmak istemiştir. Christy, Adem ile nişanlanmış olduğunu, fakat nişanı kısa bir süre önce attığını itiraf etmiş fakat bunun önemsiz bir detay olduğunu düşünüp ekibe bundan bahsetmemişti. Jack kendisine nişan yüzüğünü neden attığını sorduğunda ise kurbanın kendisini oda arkadaşı ile aldattığını öğrendiğini, bu yüzden de nişan yüzüğünden kurtulduğunu dile getirmiştir. Soruşturmanın sonunda ise delillerin kendisine işaret etmesi ile Christy'nin sadece nişan yüzüğünü atmakla kalmadığı, aynı zamanda Adem'i de öldürdüğü ortaya çıkmıştır.

Christy başta Adem'i öldürmediğini ileriye sürmüş fakat önüne delilleri sürülmesi ve Jack'in kendisine Amirlerinin de aynı dart okuyla öldürüldüğünü söylemesi üzerine Adem'i öldürdüğünü itiraf etmiş fakat Ripley'in ölümü ile alakası olmadığını söylemiştir. Dart okunu kullanmasının sebebi ise, Büro'nun cinayeti işleyen kişinin Ripley'i öldürenle aynı kişi olduğunu sanmasını sağlamak idi. Adem, geçen gece kör kütük sarhoş bir halde Christy'nin yanına gelerek kıza yapmadığını bırakmamış, daha sonra da hiçbir şey olmamış gibi çekip gitmişti. Adem'in kendisini aldatmış olması da işin içine girince Christy, çareyi Adem'den kurtulmakta bulmuştur çünkü başka bir öğrencinin de kendisi ile aynı kaderi paylaşmasını istememekteydi.

Mahkeme de Christy, Adem'in pislik bir adam olduğunu ve kendisine yaptıklarını başka kadınlara da yapmasını engellemek için onu durdurması gerektiğini söylemiştir çünkü diğer türlü diplomatik dokunulmazlığı sayesinde paçayı sıyıracaktı. Bunun üzerine Yargıç ADaku, yaşanan tramvaya rağmen çözümün cinayette değil yasalarda olduğunu belirterek Christy'yi 10 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Cinayetin altından Ripley'in cinayeti ile görünür bir bağlantısı olmayan bir olayın çıkması ekibi hayal kırıklığına uğratmıştı. Fakat Christy'nin zehirli dart okunu nereden bulduğu halen muammaydı. Bunun üzerine oyuncu, Christy'yi hapiste bir kez daha sorgulamıştır. Dediğine göre pazaryerindeyken birisi çantasına bir dart oku yerleştirmişti ve içinde de bir not yazmaktaydı. Christy'den aldığı bilgi üzerine oyuncu, doğrudan pazaryerini aramaya gitmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki