Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Claire Bell

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Claire Bell.png
Claire Bell

Claire Bell, Küller, Küllere (Vaka #55)'de adı geçen ve bir kereliğine zamanda yolculuk sırasında gözüken bir yardımcı karakterdir, fakat vakada son derece önemli bir rolü vardır.

Profili

Claire, 17. Yüzyıl Grimsboroughsunda yaşamış, Seyyah bir kadındı. Üzerinde bilindik bir Seyyah kostümü vardı ve torunu Constance Bell ile aynı saç modeline ve dış görünüşe sahipti.

Vakadaki Rolü

Claire'in ismi, Tess Goodwin'in öldürüldüğü Küller, Küllere'de bir kaç defa geçmiş ve Mary Goodwin'in idamı sırasında görülmüştür.

Morgan Goodwin, karakola gelerek hayatının tehlikede olduğunu düşündüğünü, çünkü aynı Tess gibi, atasının esas öldürülme nedenini bildiğini ve Mary'nin öldürülmeden önce Claire'den yardım almış olduğunu söylemiştir. Ekip, Morgan'a Kızıl Tarikat'tan korunabilmesi için karakolda kalmasını söylemişlerdir, çünkü elinde, ekibin Kızıl Tarikat'ı alt etmelerine yetecek sırlar olabilirdi. Ekip, Morgan'ın sözleri üzerine Constance'ın yanına giderek Claire'den ne tür bir yardım aldığını sormuşlardır.

Mary, Claire'e, her ne kadar tehlikeli olsa da yardımına geldiği için teşekkür etmiştir fakat Claire, Kızıl Tarikat'ın yetkili makamlar kılığında Mary'yi öldüreceklerinden haberdardı. Mary, Tarikat'ın suçlarının doğru zamanda gün yüzüne çıkmasını sağlamak için Claire'den dosyalarını saklamasını istemiştir. Bunu kabul eden Claire, dosyaları, Kızıl Tarikat'ın, kendisinin Mary Goodwin ile alakası olduğundan haberleri olmadan güvenli bir şekilde saklamıştı. Aradan 400 yıl geçmiş ve ekip, Constance'tan Mary'nin notlarını bulup kendilerine göstermesini istemişlerdir. Constance, Mary'nin notlarını ekibe vermiş ve bu sayede ekip, Kızıl Tarikat'ın suçları açığa çıkarma uğraşlarına devam edebilmişlerdir.

Vakalar

  • Küller, Küllere (Vaka #55; adı geçti ve 3. Bölümde, zamanda yolculuk sırasında görüldü)

Also on Fandom

Random Wiki