Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Claire Godwin

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments24 Share

CGodwinGrimsborough.png
Claire Godwin

Claire Godwin, Wollcraft'ların Yaratığı (Vaka #30)'nda kurbandır.

Profili

Claire, açık tenli, uzun dalgalı sarı saçları olan, koyu yeşil gözlü bir genç kızdı. Öldürülmeden önce başında kendi saçlarıyla örülü bir taç ve üzerinde krem rengi bir elbise vardı. Claire, Grimsborough Müzesi'nde çalışan bir rehber ve hayvan hakları savunucusu olarak polis tarafından not edildi.

Cinayetin Detayları

Ekip karakolda komik bir video izlerken aniden elektrik gitmiştir. Daha sonra Ramirez gelmiş ve bütün şehrin 301 Shelley Caddesi'nde bir makine yüzünden elektriklerin gittiğini söylemiştir.

Ekip daha sonra garaja gitmiş ve elektrikler gelmiştir. Ekip de o sırada deneysel bir makineye bağlanmış ve elektrik verilmiş şekilde ölen bir ceset bulmuşlardır. Makine sayesinde kurbanın cesedinin tam anlamıyla yakılmıştı. Yani cinayet silahı bu deneysel makineydi.

Ekip bilinmeyen kurbanın cesedini otopsiye göndermişlerdir. Otopsi sonucuna göre Nathan, zavallı kızın elektrik verilerek yakılarak öldüğünü söylemiştir. Ekip katil hakkında bir delil sorusuna Nathan, kıza fazla elektrik verildiğinden ötürü bir kaç kıvılcımın çıkmış olabileceğini söylemiştir. Katilin de bu kıvılcımdan kaçamayacağına göre o zaman katil de yanık izleri vardı.

Daha sonra ekip kurbanın kim olduğunu keşfetmişlerdir. Nathan konuşurken Ramirez gelmiş ve bu zavallı kızın Claire Godwin isimli, Grimsborough Müzesi'nde rehber olarak çalışan genç bir kız olduğunu söylemiştir. Ayrıca Claire, hayvan hakları aktivistiydi.

Katil ve Nedenleri

Katil Wollcraft'ların oğlu, Claire'in erkek arkadaşı Percy Wollcraft'tir. Elphaba, köpeği yıllık Köpek Yarışması'nda eğitim aldığında kalp krizi geçirerek öldüğünde Fran Wollcraft (Percy'nin annesi)'in kalbi kırılmıştır. Fran'in kocası, saygın bir bilim adamı Victor Wollcraft, karısını böyle görmeyi dayanamayıp, Elphaba'nın çürümüş kemiklerini almış ve deneysel makinesiyle tekrar hayata döndürmeyi çalışmış fakat başarılı olamamıştır. Claire bu olayları duymuş ve bir hayvan hakları aktivisti olarak bu davranışın iğrenç ve yanlış bir davranış olduğunu düşünmekteydi. Ayrıca Claire, ailesini polise suç, çaba, maruz olarak şikayet edeceğini söyleyip Percy'i tehdit etmiştir. Percy, anne ve babasının hayatını tehlikeye atamazdı ve bu yüzden de Claire'i öldürmeye karar vermişti. Percy, Claire'i babasının deneysel makinesine bağlamış ve elektrik vererek öldürmüştür.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki