Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Claudio Aguirre

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Claudio Aguirre
ClaudioAguirre.png
Profili
Tam Adı Claudio Aguirre
Uyruğu Peru Bayrağı.png Peru
Boyu 5'9" (1,75 m)
Yaşı 45
Ağırlığı 185 lbs (83 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu B-
Durumu Hayatta
Vakalar Tam Kalp Tutulması(tutuklandı)

Claudio Aguirre (d. 1971) Tam Kalp Tutulması'nda Zoila Huanca'nın katilidir.

Profili

Claudio, 45 yaşında bir müzikologdur. Claudio kısa sarı saçlıdır ve üzerine renkli bir panço giyer. Aynı zamanda sol yanağında çizik izleri ile pançosunun sol yakasında koşnil izi vardır. Bunun yanında Claudio sağlaktır, rokoto biberi yer ve Keçuva bilir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu El Rey'in haciendasında Claudio'nun akıllı telefonunu bulmuş ve içinde kurbana ait çok sayıda fotoğraf olduğunu fark ettikten sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Claudio, Zoila'ya aşık olduğu için fotoğraflarını çekmişti ve cinayetten haberdardı. İkisi de hacienda da kaldığı için Claudio, kurbana akşam yemeği olarak acı biberli dolma yapmış fakat kurban, yemeği fazla acı bularak geri çevirmişti. Claudio son olarak kurbanı bir daha görmeyeceğini düşününce kalbinin acıdığını sözlerine eklemiştir.

Oyuncu daha sonra Claudio'nun kurbana gönderdiği fakat üzerinde maymmun pisliği olan bir pan flüt kolyesi bulmuş ve Claudio'ya bunu sormak istemişti. Dediğine göre akşam yemeği başarısız olunca kurbana pan flüt kolyesini hediye etmek istemiş fakat maymun kolyenin üzerine pisleyince kurban kendisini tekrar geri çevirmişti. Oyuncu kendisini geri çevirdiği için kurbandan intikam almak istediğini öne sürdüğünde Claudio, bu söylemi sadece reddetmekle yetinmiştir.

Soruşturmanın sonunda Zolia'yı Maçu Piçu'da öldürenin Claudio olduğu ortaya çıkmıştır. Claudio, dediğine göre SOMBRA'ya karşı isyan bayrağını açmıştı ve Zoila'da önündeki tek engeldi. Claudio bir zamanlar SOMBRA adına çalışıyordu ve kendince görevi "Tanrı'nın Gazabını" kurban ve SOMBRA'nın üstüne salmaktı, çünkü kendisini en büyük konkistador olarak görüyor ve dünyayı ele geçireceğine inanıyordu. Mahkemede Yargıç Adaku, cinayetten ve Büro'nun operasyonunu baltalamaktan ötürü Claudio'ya 50 yıl hapis cezası vermiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki