Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Clayton Rose

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Clayton Rose
ClaytonRose.png
Profili
Tam Adı Clayton Rose
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 48
Ağırlığı 180 lbs (80 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B-
Durumu Hayatta
Vakalar İşlenmemiş Cevher

Clayton Rose (d. 1968) İşlenmemiş Cevher vakasında bir şüphelidir.

Profili

Clayton, 48 yaşında bir maden ustabaşısıdır. Clayton kısa gri saçlıdır ve başına bir madenci bareti takar. Ayrıca yeşil bir gömleğin üstüne turuncu bir yelek giyer ve iki omuzunda da elmas tozu vardır. Bunların yanında Clayton mekanikten anlar, tırtıl yer ve hoodia tüketir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Clayton'ın ustabaşı yaka kartını kaçakçıların sığınağında bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre tek yaptığı şey elmas kaçakçılarını gözetim altında tutmaktı. Oyuncu kendisine cinayetten bahsettiğinde kurbanın Jude Connelly olduğunu tahmin eden Clayton, kurbanın kendisi ile elmas kaçakçılığı ve bunun maden üzerindeki etkisi hakkında röportaj yapmak istediğini söylemiş fakat kurbanın kendisinden bir şeyler sakladığını düşündüğünü de sözlerine eklemiştir. Dediğine göre Jude'un kaçakçıların sığınağında bulunduğuna dair bir duyum alsa da kaçakçılık işine karıştığına dair bir kanıt bulamamıştı.

Oyuncu, Clayton ile ikinci kez cinayet mahallini havaya uçurma girişimini engelledikten sonra konuşmak istemiştir. Oyuncu yaptığı şeyin şüpheli olduğunu belirttiğinde Clayton, bir kotalarının olduğunu belirterek madencilerin kazmaya devam etmeleri için madenin girişini patlatmaya çalıştığını belirtmiştir. Dediğine göre elma büyüklüğünde bir elmas bulduklarından beri De Brills, üzerilerindeki baskıyı arttırıyordu. Kurban elması çalmaya çalışmış ve Clayton'da elması geri almak için ne gerekirse yapmak zorunda kalmıştı. Oyuncu bunun içinde cinayetin de olup olmadığını sorduğunda ise adamlarının kurbanı şelalenin yakınlarında kıstırdığını ve elması geri almayı başardığını belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Olivier Feraud'nun tutuklanması ile Clayton suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu madende, içinde elma büyüklüğünde elmasın bulunduğu bir evrak çantasını açıkta bulduktan sonra Clayton ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Dediğine göre kendisini kaçakçıların hedefi yapmadan elması güvende tutmayı amaçlıyordu. Anlattığına göre sarışın ve ralli ceketi giyen bir şahıs, elması çalmaya çalışırken güvenlik kameralarına yakalandıktan sonra elmasın yerini değiştirmek zorunda kalmıştı. Bahsettiği şahsın Lily Karam olduğunu düşünen oyuncu, bunun üzerine Lily ile konuşmak istemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki