Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Colbie Arbor

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments9 Share

Şüpheli
ColbieArbor.png
Profili
İsmi

Colbie Arbor

Boyu

5'3" (1,60 m)

Yaşı

19

Ağırlığı

120 lbs (55 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

AB-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Rahatsız Edici Haklar

Colbie Arbor (d. 1996), annesi ve belediye başkanı Annette Arbor'ın öldürüldüğü Rahatsız Edici Haklar (Vaka #47/103)'da bir şüphelidir.

Profili

Colbie, 19 yaşında, uzun, kıvırcık sarı saçları olan, yeşil gözlü bir genç kızdır, ayrıca belediye başkanı Annette Arbor'ın kızı ve Anti-Robot Ligi'nin bir üyesidir. Colbie, sarı bir tişörtün üstüne, üzerinde yağ lekesi olan bir ceket giymekte ve gözlük takmaktadır. Ayrıca ceketinin sağ üst cebinde mavi bir mendil vardır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, kendisinin kurban ile çekilmiş bir küçüklük fotoğrafını bulup veri tabanından tarattıktan sonra Colbie soruşturmaya dahil edilmiştir. Kurbanın kızından çok kariyerine odaklanmış olmasından ötürü Colbie, annesi ile pek iyi geçinemezdi. Colbie büyüdükçe siyasetin zorlu bir iş olduğunu anlamaya başlamıştı. Annesinin ölmesine üzülen Colbie, annesine siyasetteki uğraşlarından ötürü saygı duyduğunu söyleyebilmeyi dilemiştir.

Oyuncu ve Frank, Colbie'yi televizyonda, Gelişim Vadisi toplumunu robotlara karşı ayaklanmaya çağırırken ki görüntüsünü izledikten sonra kızla tekrar konuşmak istemişlerdir. Colbie başta ARL ile alakası olmadığını ileriye sürse de ekip, kendisini televizyonda tanıdığını söyledikten sonra televizyondaki şahsın kendisi olduğunu itiraf etmiştir. Colbie robotların tüm kötülüklerin anası olduğuna inanıyor ve annesinin arkasından iş çevirerek onları durdurmaya çalışıyordu. Ayrıca kurban, dediğine göre robotlara yardım ederek insanların hayatlarını mahvettiğini göremeyecek kadar cahildi. Ekip daha sonra Colbie'yi şiddete teşvikten ötürü bir süreliğine göz altına almıştır.

Colbie, her ne kadar önemli bir şüpheli olsa da soruşturmanın sonunda katilin Larry Newark olduğunun anlaşılması ile suçsuz bulunmuş, fakat polisle olan işi henüz bitmemişti. Oyuncu ARL merkezinde, içince "Robotları yok edin" yazılı bir günlük bulmuş ve notu kimin yazdığını bulmak için Russell Crane'e göndermiştir. Russell, notun ARL'nin kadın bir üyesi tarafından yazıldığını söylemiş, bu da ekibin aklına ilk Colbie'yi getirmiştir. Colbie, robotların bir gün insanlığı yok edeceğine inanıyordu, çünkü robotlar çok hızlı bir biçimde Gelişim Vadisini ele geçirmekteydiler. Anlattıklarına göre annesi, Gelişim Vadisi toplumunu robotlarla değiştirmek için Meteor Systems ile çalışmaktaydı. Ekip daha sonra Colbie'nin iddiasının doğru olup olmadığını anlamak için başkanın ofisine gitmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki