Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Coleen Truman

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Coleen Truman
ColeenTruman.png
Profili
Tam Adı Coleen Truman
Göz Rengi Yeşil
Durumu Merhum
Vakalar Kolay Av(öldürüldü)

Coleen Truman Kolay Av'da kurbandır.

Profili

Coleen, kısa sarı saçlı ve yeşil gözlü bir bankacıydı. Üzerinde tipik bir iş kadını üniforması ile beyaz bir gömlek vardır ve kulağına iki tane küpe takmaktadır, aynı zamanda gözlüklüdür. Coleen, ayrıca ceketinin sol yakasına çalıştığı banka olan "Bay Area Bankası"'nın çalışan kartını takmaktadır.

Cinayetin Detayları

Otopsi sonucuna göre Coleen'in iç organları, avcı tüfeğinden çıkan bir kurşunla parçalanmıştı. Avcı tüfekleri, yüksek kalibreli ve zırh delen mermiler kullandıkları için, bu tüfekle vurulan bir insanın kurtulma şansı sıfırdır, fakat bir timsah, öyle bir kurşundan sağ kurtulabilir. Coleen'in av tüfeği ile uzaktan vurulmuş ve tam da karnına isabet almış olması, katilin usta bir atıcı olduğunu göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, Steve Bundy adlı bir inşaat işçisidir.

Coleen, son derece açgözlü bir bankacı idi ve Alec Howard'ın Gator Land'ini sadece 1.00 dolara satın alıp, orayı yıktırarak yerine bir alışveriş merkezi diktirecek olması, Mavi Bayou sakinlerini pekte şaşırtmamıştı. Steve, Coleen'i fikrinden geri çevirip Gator Land'i eski şanına kavuşturmasını istediğinde Coleen, önünde kimsenin duramayacağını göstermek için Steve'i şok tabancası ile vurarak kovalamıştır. Coleen, Gator Land2in yerine bir Kauf-Mart dikmek istiyordu fakat Steve'e göre Bayou'daki insanların alışveriş merkezine ihtiyaçları yoktu. Coleen'in yaptığının yanına kalmasını istemeyen Steve, avcı kulübesindeki tüfeğini kaparak Gator Land'e geri dönmüş ve Coleen'i uzaktan avlamıştır.

Yargıç Dante, Steve'in Gator Land'i fazla ciddiye aldığını düşünmekteydi. Buna karşılık Steve, meselenin tek bir lunapark olmadığını ve Coleen'in ölümü sayesinde uzun bir süre Mavi Bayou'ya alışveriş merkezi dikilemeyeceğini dile getirmiştir. Steve'in oyunlarına tahammülü olmayan Dante, sırf Gator Land'i kurtarmak için cinayet işlemenin yanlış olduğunu ve bütün Bayou sakinleri adına konuşmaması gerektiğini söylediğinde Steve, eğer bankalar (misal Bay Area), bölgede istediklerini yaparlarsa, Bayou'daki insanlar özgürlüklerinden olurlardı diyerek karşılık vermiştir. Steve, aynı zamanda Dante'nin, Coleen'in açgözlülüğünü mazur görüp görmediğini merak ettiğinde Dante, yasalarda açgözlülük ve gurur gibi şeylere yer olmadığını ve cinayetin de tek bir cezası olduğunu söylemiştir, o da müebbet hapisti.

Steve'in tutuklanmasından sonra gazetede çıkan haberlere göre Bay Area Bankası, Coleen'in ölümüne rağmen, Gator Land'i Alec Howard'dan satın almayı başarmışlardı.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki