FANDOM

ColetteBordeaux.png
Colette Bordeaux

Colette Bordeaux (2004-2014), Criminal Case'te bulunan bir yardımcı karakterdir. Colette'in ismi Cinayet İhtimali Parçalı Bulutlu'da geçmiştir.

Profili

Colette, 9 yaşında, uzun siyah saçları olan, mavi gözlü küçük bir kızdı. Üzerinde çeşitli noktalar olan deniz mavisi bir elbise giymekte ve altın broşlu bir kolye takmaktaydı. Marie Bordeaux'nun tek kızı olan Colette, 10. doğum gününden sadece bir kaç hafta önce Caz Şehri'ni vakadan üç ay önce vuran Yves kasırgasına kurban gitmiştir.

Vakadaki Rolü

Cenaze Davetiyesi.png

Marie'nin Clifford'a göndermiş olduğu cenaze davetiyesi.

Ekip, Clifford Grady adlı hava durumu spikerinin cinayetini araştırdıkları sırada Clifford'ın çalıştığı işyerinde Colette adına düzenlenen anma davetiyesi bulmuşlar ve bunu inceledikten sonra bunun Clifford'a gönderilmiş olduğunu fark etmişlerdir. Davetiyenin Clifford'a Colette'in annesi Marie tarafından gönderilmiş olması ekibi Marie ile konuşmaya yönlendirmiştir.

Marie, tek çocuğu olan Colette'i kaybettiği için yıkılmış durumdaydı ve artık geriye bir tek kedisi kalmıştı. Marie, kızının zamansız ölümünden ötürü Clifford'ı sorumlu tutmaktaydı çünkü Clifford, insanları yaklaşan Yves kasırgası hakkında uyarmamış ve kasırga, Colette'te dahil olmak üzere yüzlerce masum insanı yutuvermişti. Colette'in zamansız vefatının ardından Marie Clifford'a, kızının cenazesine katılmak ve sorumlusu olduğu ihmal yüzünden af dilemesi için davetiye göndermiş fakat Clifford cenazeye katılmaya bile yeltenmemiş, bu da haliylen Marie'yi çileden çıkarmıştı.

Colette&Grady.png

"Seni seviyorum, dayı!"

Ekip daha sonra Clifford'ın Colette'in dayısı olmuş olduğunu gösteren bir fotoğraf bulmuşlar ve Marie ile tekrardan konuşmuşlardır. Marie, Clifford'ın ağabeyi olduğunu itiraf etmiş fakat Colette'in ölümünden beridir onu aileden saymadığını dile getirmiştir. Marie, kasırganın yaşandığı sırada Fransızca dersi verdiğini, bu yüzden de Colette'i Clifford'a emanet etmekten başka şansı olmadığını ve Clifford'ın da yeğenine bakmayı seve seve kabul ettiğini belirtmiştir. Fakat Clifford, Colette'i kasırgadan korumayı başaramamış, bu yüzden de Marie, Colette'in ölmesiin tek sorumlusunun Clifford olduğuna inanarak abisini asla affetmeyeceğini dile getirmiştir.

Evlat acısına dayanamayan Marie, kızının ölümünden sorumlu tuttuğu abisini öldürmeye karar vermişti. Clifford'ın Colette'i kasırgadan koruyamamış olması Marie'nin kendisini abilikten reddetmesine neden olmuştu fakat Marie'yi asıl cinayete iten neden ise Clifford'ın yeğeninin cenazesine katılmayarak hayatının hatasını yapmış olması idi. Marie, Clifford'ı cenazeye çağırarak sorumlusu olduğu ihmallerden ötürü af dilemesini ve kendisini suçlu hissetmesini beklemiş fakat beklediğini bulamamıştı. Clifford'ın cenazeye katılmaması Marie'yi, Clifford'ı sorumsuzluğundan ötürü cezalandırmak istemesine yol açmıştır.

Vakalar

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki