FANDOM

Colin James
ColinJames.png
Profili
Tam Adı Jimmy Collins
Diğer ad(lar)ı Colin James
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 28*
Ağırlığı 160 lbs (72 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta*
Vakalar Yangından Kaçarken...(tutuklandı)
Şartlı Tahliye Olamadan

Colin James (gerçek adı: "Jimmy Collins") Yangından Kaçarken... vakasında Harriet Patrick'in katili ve Şartlı Tahliye Olamadan vakasında bir şüphelidir.

Profili

Colin, 28 yaşında bir kahya idi. Colin kısa sarı saçlıdır ve üzerine beyaz bir gömlek ile siyah bir takım elbise giyer ve gömleği isle kaplıdır.

"Yangından Kaçarken..."de Colin keman çalar, Wellington çizmeleri giyer ve biralı sığır turtası yer.

"Şartlı Tahliye Olamadan"da Colin tütün çiğner, İncil'i bilir ve sağlaktır. Ayrıca bu vakada siyah beyaz çizgili hapishane üniforması giyer.

Criminal Case'deki Rolü

Yangından Kaçarken...

Oyuncu Colin'in eldivenlerinden birinde kurbanın ineğinin dışkısını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurbanın eve geldiğini hatırlıyordu fakat kendisiyle sadece onu evden göndermek için kısa bir konuşma yapmıştı. Colin oyuncuya mahalle yanarken neden Harriet'le ilgilendiğini sorduğunda oyuncu kendisine Harriet'in yangın yerinde öldürüldüğünü ve bu tür davranışların kendisini şüpheli yaptığını söylemiştir.

Oyuncu daha sonra, üzerinde Colin'in yüzünün olduğu bir aranıyor posteri bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre eskiden hırsızlık yapıyordu ve çoğunlukla silahlı gasp olaylarına karışmıştı. Fakat kurban bunu öğrenmiş ve kendisini bu konuda sıkıştırmıştı. Oyuncu kendisine olayın kanlı bitip bitmediğini sorduğunda Colin, kanlı bitmediğini ve Peder Donovan'ın da yardımıyla artık değiştiğini söylemiştir. Ayrıca dediğine göre Oscar Trefusis'de kendisine yeni bir iş ile temiz kıyafetler vermişti.

Soruşturmanın sonunda Harriet'i öldürenin Colin olduğu ortaya çıkmıştır. Colin başta cinayeti inkar etse de oyuncu önüne Harriet'i öldürmekte kullandığı çakıyı koyunca itiraf etmek zorunda kalmıştır. Dediğine göre Harriet, kendisini gümüş takımı çalarken yakalamıştı ve Oscar Trefusis'e söyleyecekti. Tekrar hapse dönmek istemeyen Colin, bunun üzerine Harriet'in peşinden gitmiş, yakaladıktan sonra da kızı 13 yerinden bıçaklayarak öldürmüştü. Bunun üzerine Yargıç Takakura, işlediği cinayetten ötürü Colin'i 25 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Colin daha sonra oyuncuyla bir konu hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre Trefusis insanların emeklerini sömürüyordu ve bunu şimdiye kadar söylememesinin nedeni onun için çalışıyor olmasıydı. Dediğine göre Trefusis, İrlandalı göçmenleri köle olarak kullanmayı hedefleyen bir komplonun içindeydi. Oyuncu bunun üzerine Colin'in iddiasını doğrulamak için Trefusis'in evini tekrardan aramıştır.

Şartlı Tahliye Olamadan

Soruşturmanın ortasında oyuncu, Colin'in hapishanedeki kargaşadan istifade ederek kaçtığına dair ihbar almış ve Colin'i altın madeninin girişinde yakaladıktan sonra Kev O'Connell cinayetiyle ilgili sorguya çekmiştir. Oyuncu, cinayet soruşturması sırasında Colin'in kaçışının zamanlamasının manidar olduğu belirttiğinde Colin, Kev'in ölümüyle ilgisi olmadığını, zaten onu iyi tanımadığını söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Colin'in Kev'e bıraktığı tehdit notunu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kaçma planını Kev ile birlikte yapmıştı çünkü iki kişi şanslarının daha yüksek olacağını düşünmüştü. Fakat Kev'in diğer mahkumlara kaçışlarından bahsedip hava atması yüzünden Colin, Kev'in çenesini tutmasını için o notu göndermek zorunda kalmıştı. Oyuncu kendisine ikinci kez cinayet işleyip işlemediğini sorduğunda ise ölümünde parmağı olmadığını, zaten Kev gibi birisinin yanında cılız kaldığını dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Jeremiah Shankshaw'ın tutuklanması ile Colin suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki