Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Colin O'Brian

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
ColinOBrian.png
Profili
İsmi

Colin O'Brian

Boyu

5'0" (1,52m)

Yaşı

28

Ağırlığı

190 lbs (86kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Omurgasız İnsanlar

Colin O'Brian (d. 1986), abisi Angus O'Brian'ın öldürüldüğü Metanetsiz (Vaka #14/70)'da bir şüphelidir.

Profili

Colin, 28 yaşında, kısa, kahverengi saçları ve oldukça gür bir sakalı ve bıyığı olan, yeşil gözlü bir adamdır. Genellikle sağ tarafında yağ lekesi olan siyah bir ceket giyer ve başında yeşil-beyaz dikey çizgileri olan bir İrlanda şapkası takar. Ayrıca göüsünde bir adet morluk vardır. Colin'in ayrıca ip atladığı ve bira içtiği de bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Colin, öldürülen Angus O'Brian'ın kardeşidir.

Ekip, Colin ile ilk olarak kilisenin bahçesinde uyku tulumunu bulduktan sonra konuşmuşlardır. Colin'e göre Angus ölmeyi hak etmişti çünkü, her ne kadar dindar birisi olsada, kendi kardeşinin kilisenin içinde kalmasına müsaade etmiyordu. Frank, Colin'in sözlerinin önemli bir cinayet sebebi olduğunu düşündüğünde Colin, akraba cinayetinin İrlanda geleneklerine aykırı olduğunu dile getirmiştir.

Ekip, daha sonra dövüş kulübünde Colin'in dövüşçü kartını bulmuşlar veColin ile tekrardan konuşmuşlardır, ki dediğine göre turnuvadan elenmişti ve bunun sebebi de Angus'tu. Angus, Colin'e turnuvadan önce birayı dayamış, bu sayede de sarhoş olmasını sağlayarak maça geç kalmasına neden olmuştu, bu da Angus'un para konusunda son derece bencil olduğunu göstermekteydi. Colin, ayrıca Angus'un, rahip olmasına rağmen çok sağlam bir yalancı ve üçkağıtçı olduğunu da eklemiştir. Bu sözler Colin'i her ne kadar önemli bir şüpheli haline getirse de Colin, katilin yakalaması ile birlikte serbest kalmıştır.

Also on Fandom

Random Wiki