Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Colin Stokes

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments14 Share

Şüpheli
CS.png
Profili
İsmi

Colin Stokes

Boyu

5'5" (1,65m)

Yaşı

22

Ağırlığı

120 lbs (55kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

O+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Artık Güzel Değil

Colin Stokes (d. 1991) Grimsborough'da bir sinemada çalışan bir projeksiyoncu ve Artık Güzel Değil (Vaka #8)'de bir şüphelidir. Colin aynı zamanda Trixie Velvet gibi kızları takip etmesiyle bilinen birisidir ve çalışma yerinde çeşitli kızların fotoğrafları vardır.

Profili

Colin, 22 yaşında beyaz tenli ve hafif dağınık kahverengi saçlı genç bir adamdır. Colinin ayrıca sivilce sorunu vardır. Üstünde turuncu renkli ve uzun boyunlu bir kazak ile kahverengi bir hırka vardır. Colin, 120 Ibs (55kg) ağırlığındadır, kedilere yakınlığı vardır, Eau d'Homme adlı bir parfüm kullanıyor ve kan grubu O+.

Vakadaki Rolü

Artık Güzel Değil'de ekip Trixie'nin çalıştığı Mavi Flamingo'da garsonluk yapan Alice August'a Trixie'yi öldürebilecek birilerinin olup olmadığını sorduklarında Alice ekibi Colin'e yönlendirmiştir. Colin'in işyerini inceleyen ekip Trixie'nin boynundan koparılmış olan kolyeyi orada bulmuşlardır. Grace ekibe bu tarz kolyelerin bir çiftinin daha olduğunu söylemiş ve kolyenin aynısından o kişinin sevgilisinin de taktığını belirtmiştir. Vakanın sonunda Alice August Trixie'yi öldürmekten tutuklanmış ve Colin serbest bırakılmıştır.

Fakat daha sonra Ramirez ekibe Colin hakkında şehirdeki kadınlara "asılmaktan" ötürü şikayetler geldiğini haber etmiştir. Tekrar Colin'in işyerini inceleyen ekip Colin'in bir kasada tuttuğu filmleri bulmuşlardır. Jones filmleri merkeze götüreceklerini söylemiş fakat Colin polislere işini baltaladıklarını söyleyerek hareket çekmiş ve bu sebepten ötürü (Grimsborough'da polise hareket çekmek suç sayılmakta) belli bir miktar para cezasına çarptırılmıştır.

Ek Bilgi

  • Colin oyundaki sivilceleri olan tek şüphelidir.

Also on Fandom

Random Wiki