Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Concordia

1.386pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Concordia Haritası.jpg

Concordia Haritası.

Concordia, Criminal Case'in dördüncü sezonunun geçtiği şehirdir. Şehirde toplamda 60 tane vaka bulunmaktadır.

Birleşik Devletler'de bulunan Concordia, yozlaşmış bir polis gücüne rağmen, 19. yüzyılın sonlarında hızla gelişen bir Viktorya dönemi şehri ve yeni başlangıçların merkezidir.

Concordia'nın emniyeti Concordia Uçan Takımı (CUT) tarafından sağlanmaktadır.

Bölgeler ve Hikayekeri

Concordia şehrinin birbirinden farklı on adet bölgesi vardır.

Yeni Liman

Yeni Liman (İng.:"New Haven") Concordia'nın ilk bölgesidir. 1900'lü yılların New York'undan esinlenen Yeni Liman, çoğunluğu İrlanda'dan gelen ve bu yüzden Concordia'nın yerlileriyle sürekli çatışma halinde olan göçmenlerin üzerine yoğunlaşmaktadır. İlerleyen bölümlerde şehirde çıkan bir yangın, bu yangında yok olan polis kanıtları ve Peder Donovan hakkında bulunan başka kanıtlar Donovan'ın göçmenlere karşı hain bir komplonun içinde olduğunu düşündürse de bölgenin sonunda Donovan'ın suçsuz olduğu ve olayın arkasındaki asıl failin sahtekar bir polis memuru olduğu ortaya çıkar.

Cennet Çayırları

Cennet Çayırları (İng.: "Elysium Fields") Concordia'nin ikinci bölgesidir. Burası yüksek sosyetesi ve yılda bir kez düzenlenen davetleri ile bilinen bir yerdir. Bu bölgenin hikayesi davetler sırasında yaşanan cinayetler silsilesi ve bu partilerin, aynı zamanda da cinayetlerin arkasındaki esrarengiz şahsın etrafında dönmektedir.

Also on Fandom

Random Wiki