FANDOM

Concordia Haritası

Concordia Haritası.

Concordia, Criminal Case'in dördüncü sezonunun geçtiği şehirdir. Şehirde toplamda 60 tane vaka bulunmaktadır.

Birleşik Devletler'de bulunan Concordia, yozlaşmış bir polis gücüne rağmen, 19. yüzyılın sonlarında hızla gelişen bir Viktorya dönemi şehri ve yeni başlangıçların merkezidir.

Concordia'nın emniyeti Concordia Uçan Takımı (CUT) tarafından sağlanmaktadır.

Bölgeler ve Hikayekeri

Concordia şehrinin birbirinden farklı on adet bölgesi vardır.

Yeni Liman

Yeni Liman (İng.:"New Haven") Concordia'nın birinci bölgesidir. 1900'lü yılların New York'undan esinlenen Yeni Liman, çoğunluğu İrlanda'dan gelen ve bu yüzden Concordia'nın yerlileriyle sürekli çatışma halinde olan göçmenlerin üzerine yoğunlaşmaktadır. İlerleyen bölümlerde şehirde çıkan bir yangın, bu yangında yok olan polis kanıtları ve Peder Donovan hakkında bulunan başka kanıtlar Donovan'ın göçmenlere karşı hain bir komplonun içinde olduğunu düşündürse de bölgenin sonunda Donovan'ın suçsuz olduğu ve olayın arkasındaki asıl failin sahtekar bir polis memuru olduğu ortaya çıkar.

Cennet Çayırları

Cennet Çayırları (İng.: "Elysium Fields") Concordia'nin ikinci bölgesidir. Burası yüksek sosyetesi ve yılda bir kez düzenlenen davetleri ile bilinen bir yerdir. Bu bölgenin hikayesi davetler sırasında yaşanan cinayetler silsilesi ve bu partilerin, aynı zamanda da cinayetlerin arkasındaki esrarengiz şahsın etrafında dönmektedir.

Yüzyıl Taşı

Yüzyıl Taşı (İng.: "Century Mile") Concordia'nın üçüncü bölgesidir. Burası gelişen teknoloji ve çeşitli buluşlarıyla ünlü bir bölgedir. Bölgenin kurgusu, çeşitli ülkelerden mucitler ve bilim insanlarının buluşlarını sergiledikleri Dünya Fuarı üzerinedir fakat icatlar sürekli birileri tarafından sabote edilmektedir. Hikaye ayrıca Hakim Takakura'nın emekliye ayrılması ve onun yerine Justin Lawson'un atanmak istemesi üzerine yoğunlaşmaktadır.

Günahkar Yolu

Günahkar Yolu (İng.: "Sinner's End") Concordia'nın dördüncü bölgesidir. Burası Flanagan kardeşlerin liderliğini yaptığı İrlanda mafyasının elinde bulunan köhne ve ayyaşların, fahişelerin ve kumarbazların fink attığı bir bölgedir. Bölgenin hikayesi Flanagan kardeşlerin fuhuş ve kaçak içki gibi yasa dışı faaliyetlerin yanı sıra bölgedeki fahişeleri hedef alan "Kadın Katili" lakaplı bir seri katil ile Vali Castletown'un içki yasağı uygulamasının etkileri üzerine yoğunlaşmaktadır.

Çakal Vadisi

Çakal Vadisi (İng.: "Coyote Gorge") Concordia'nın beşinci bölgesidir. Şehrin "Vahşi Doğu"sunda bulunan bu bölge atları, kovboyları ve altın madenleri ile bilinir. Ayrıca da İtalyan mafyası tarafından yürütüldüğü iddia edilen Stonewall hapishanesine ev sahipliği yapmaktadır. Bölgenin kurgusu İtalyan mafyasının bölge halkını topraklarından sürmesi ve bu tahliye olayının arkasındaki neden üzerinedir.

Kızıl Yataklar

Kızıl Yataklar (İng.: "Crimson Banks") Concordia'nın altıncı bölgesidir. Şehrin ticaret merkezi olan bu bölge, bünyesinde barış içinde yaşayan İrlanda ve İtalyan cemiyetlerini barındırmaktadır. Fakat İtalyan mafyası öldürülen liderlerinin intikamını almak için bölgeyi kan gölüne çevirmeye çalışacaktır. Uçan Takım'ın görevi ise bölgede bir çete savaşı çıkmasının önüne geçmektir.

Kurt Sokak

Kurt Sokak (İng.: "Wolf Street") Concordia'nın yedinci bölgesidir. Şehrin mali semti olan bu bölgenin başta Rochester ailesinin İtalyan mafyasının Çakal Vadisi'ndeki faaliyetleri ile olan bağlantısıyla ilgiliydi. Fakat Rochester ailesinin fertlerinden birisinin öldürülmesinin ardından çıkan mali buhran sonucunda hikaye bu ve insanları batmaktan kurtarma sözü veren bir şirketin etrafında dönmeye başlar.

Kara Mabet

Kara Mabet (İng.: "Grim Chapel") Concordia'nın sekizinci bölgesidir. Burası Concordia'nın tımarhaneler bölgesidir ve halk arasında tabiatüstü olayların yaşandığı "karanlık" bir yer olarak bilinir. Bölgede Rochester ailesinin düşmanlarının "olağandışı" kazalar sonucunda öldüklerine dair söylentiler vardır. Uçan Takım bu bölgede Rochester ailesinin sırlarını araştıracak ve aile hakkındaki söylentilerin doğru olup olmadığını açığa çıkarmaya uğraşacaktır.

Fildişi Tepeleri

Fildişi Tepeleri (İng.: "Ivory Hills") Concordia'nın dokuzuncu bölgesidir.

Kapitol Zirvesi

Kapitol Zirvesi (İng.: "Capitol Peak") Concordia'nın onuncu ve son bölgesidir.