Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Constance Bell

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments11 Share

Şüpheli
CB.png
Profili
İsmi

Constance Bell

Boyu

5'5" (1,65m)

Yaşı

54

Ağırlığı

150 Ibs (68kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Çağırma
Wollcraft'ların Yaratığı
Küller, Küllere
Ölü Kız Son Kez Kaydı(adı geçti)

"DAVID JONES, KÜTÜPHANEDE GÜRÜLTÜ YAPMA!"
―Constance Bell

Constance Bell (d. 1959), Simon Armstrong'un öldürüldüğü Çağırma (Vaka #26), Claire Godwin'in öldürüldüğü Wollcraft'ların Yaratığı (Vaka #30)'nda ve Tess Goodwin'in öldürüldüğü Küller, Küllere (Vaka #55)'de bir şüphelidir. Ayrıca Susie Pickley'nin öldürüldüğü Ölü Kız Son Kez Kaydı (Vaka #4/60)'da adı geçmiştir.

Profili

Constance, 54 yaşında, tepeden toplu gri saçları olan kahverengi gözlü ve bronz tenli bir kadındır ve koyu kahverengi çerçeveli bir gözlük takmaktadır. Boynunda tüylü kafatası motifleri ve onların ortasında bir tane sol göğsüne kırmızı başlı bir toplu iğne saplanmış vudu bebeği bulunan bir kolye taktığı için vudu ile ilgilendiği düşünülebilir. Genellikle bronz bir ceketin altına siyah bir elbise giyer. Constance 150 Ibs (68kg) ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir.

Çağırma'da Constance, Grimsborough Kütüphanesinin sorumlusu olduğu için sol göğsünde mavi-beyaz, alt kısmında açık bir kitap bulunan bir kartın üstünde "KÜTÜPHANECİ(LIBRARIAN)" yazar. Constance, ayrıca bilinmeyen bir sebepten ötürü ilaç tedavisi alır.

Wollcraftların Yaratığı'nda Grimsborough Müzesi'nin geçici müdüresi olmuştur çünkü yazar Wilfred TurnscrewBir Cinayetin Anatomisi (Vaka #24)'nde öldürdüğü için hapse atılan eski müdüre Cornelia Trent'in yerine henüz yeni birisi gelmemiştir. Bu vakada Constance'ın ileri derecede Almanca bildiği ortaya çıkmıştır. Sol göğsünde ki kartta bu sefer de yeşil bir zeminin üstünde "MÜDÜRE, Constance BELL" yazmaktadır.

Vakalardaki Rolleri

Çağırma

Necronomicon.png

Nekronomikon, Constance'ın değerli kitabı.

Constance, Vaka #26'da Grimsborough Kütüphanesinin sorumlusu ve Vaka #30'da Grimsborough Müzesi'nin geçici müdüresidir. Constance ilk olarak, ekip Simon Armstrong adlı delikanlının ölümü hakkında bilgi toplayabilmek için kütüphaneyi aramaya geldiklerinde görülmüştür. Constance, Jones'un küçüklüğü bilir ve onu pekte sevmezdi. Ekip kütüphaneye geldiklerinde Constance özellikle Jones'u kitaplarına dokunmaması konusunda uyarmıştır. Ekip kütüphaneyi aradıktan sonra Constance'a cinayet mahallinde bulunan Nekronomikon adlı esrarengiz kitap hakkında ne bildiğini sordular. Dediğine göre bu son derece değerli kitabı kütüphane kasasından Simon Armstrong adlı bir yaramaz tarafından çalınmıştı. Ekip bunun karşılığında kendisine kitabı çalanın öldürüldüğünü söylemişlerdir. Neden hırsızlığı bildirmediği sorusuna ise kitabının çok özel olduğu cevabını vermiştir. Constance'ın Simon'ın ölümüne hiç tepki göstermemesi ekibin gözünde onu şüpheli konumuna düşürmüştü.

Vudu.png

İçinde Simon'ın kütüphane kartnında bulunduğu vudu malzemeleri.

Ekip kitaplıkları incelerlerden orada içinde Simon'ın kütüphane kartınında bulunduğu vudu malzemeleri bulmuşlar ve bunun sonucunda gidip Constance ile tekrar konuşmuşlardır. Ekip kendisine Simon'ın kütüphane kartının vudu malzemelerin içinde ne aradığı sorduklarında Constance, değerli kitabını (Nekronomikon) çalanın kitap kendisine geri gelene kadar cezalandırılması gerektiğini söylemiş, fakat ayrıca da vudunun insanları uzaktan deşme gibi bir özelliği olmadığını da vurgulamıştır. Sadece Simon, kitabı geri getirene kadar onu başına kötü şans gelsin diye lanetlemişti. Dediğine göre laneti Simon'ı öldürmemişti fakat onu en fazla katilinin karşına çıkarmış olabilirdi.

Wollcraft'ların Yaratığı

Constance, Claire Godwin'in elektrik verilerek öldürüldüğü bu vakada tekrar şüpheli olmuştur ve ilk olarak, ekip müzenin teşhir salonunu aradıktan sonra görülmüştür. Ekip kendisine burada ne yaptığını sorduklarında Constance, yazar Wilfred Turnscrew'ı öldürmekten hapse giren müze görevlisi Cornelia Trent'in geçici olarak yerini aldığını söylemiştir. Ekip kendisini sorgulamadan önce müzede bir kaç tane kemiği eksik bir iskelet bulmuşlar ve bunların Victor Wollcraft tarafından ölen köpeği Elphaba'yı (2005-2013) yeniden canlandırmak için çalındığını ortaya çıkarmışlardır.

Ekip kendisine kayıp kemikler hakkında soru sorduklarında bununla ilgilenmediğini ve öfkeli bir şekilde kendisinin müzecilik değil de yabancı dil diploması olduğunu söylemiştir. Ayrıca kedisinin müze sorumlusu olduğundan beridir tek yaptığı için müze rehberlerinden birisi olan Claire Godwin'i kovmak olduğunu söylemiştir. Sebebi ise: Constance'ın postu doldurulmuş hayvanlar için bir sergi açmak istemesi ve Claire'in, ki kendisi bir hayvan hakları savunucusu idi, buna şiddetle karşı çıkmasıdır. Claire, Constance'a post doldurmanın hayvanlara karşı uygulanan bir vahşet olduğunu söylemiş ve bunun yasadışı olması gerektiğini belirtmişti. Tabii Claire, olaydan yarım saat sonra kovulmuş ve dolabını toplamaya dahi vakit bulamamıştı.

Ekip son kez Constance'a yine bir müze rehberi olan Percy Wollcraft'ın nerede olduğunu sormuşlardır, çünkü Percy, kızarkadaşı konusunda babası ile kavga edip kaçmıştı. Constance ekibe Percy'nin kız arkadaşı yüzünden kaçmasının inanılmaz bir şey olduğunu ve anne-babasının birer kaçık olduğunu söylemiştir. Jones, Constance'a bunun hiçte komik olmadığını ve Percy'nin annesi Fran Wollcraft'ın yıkıldığını söylediğinde Fran'ın oğlunu pekte kaale almadığını sandığını söylemiştir. Ayrıca Fran ile bir kaç kez Almanca konuştuğunu ve kadının pekte duygusal olmadığını söylemiştir. Daha sonra ekibe Percy'yi personel odasında sakladığını söylemiştir. Percy'ye saklanma konusunda yardım edip etmediği sorulduğunda ise çocuğun çok çalışkan olduğunu ve ailesinden saklanmak için kendisinden yardım istediğini söylemiştir.

Küller, Küllere

Tess Goodwin'in öldürülmesinden kısa bir süre sonra ekibin eline Tess tarafından yazılmış bir mektup geçti. Mektupta Tess, Kızıl Tarikat'ı düşürecek önemli bir delil bulmaları için ekipten Constance'ı ziyaret etmelerini istemiştir, çünkü şehir arşivlerine sadece o erişebiliyordu. Ekip, Constance'tan doğal limanın 1649'daki halindeki gibi incelemeleri için yardım istemişlerdir çünkü geçmişteki bir olay yerini incelemek mümkün değildi. Constance, Tarihi Merkez'deki haline nazaran daha fazla yardımseverdi ve ekibin, hikaye anlatma gücünü kullanarak 1649 yılındaki doğal limanı incelemelerine yardım etmiş ve o dönemden kalma eşyaları arşivlerden çıkartıp ekibe seve seve vermiştir.

Birinci yolculuk, Mary Goodwin'in yasadışı büyücülük ile suçlanıp idam edilmesi ile ilgiliydi. Fakat idamının asıl sebebi ise Kızıl Tarikat'ın işlediği suçlar hakkında önemli bir bilgiye sahip olması ve bunu toplumun gözleri önüne sermek istemesiydi. Tarikat, bunun olmasına müsaade edemezlerdi, bu yüzden de Mary'yi cadılık ile suçlayıp idam ettirerek gizliliklerini korumak istemişlerdir.

Daha sonra Morgan Goodwin'in ekibe, Mary'nin Bell ailesinden yardım aldığını söylemiş ve bunun üzerine ekip tekrar Constance ile konuşmaya gitmişlerdir. Constance tekrardan ekibe yardım etmiş, fakat bu seferki hikayenin atası Claire Bell ile alakalı olduğunu da dile getirmiştir. Mary, Kızıl Tarikat'a karşı işlediği suçlar yüzünden yakılacaktı ve bunun üzerine Claire, Mary'ye yardım etmek istemişti. Claire, Mary'nin Kızıl Tarikat hakkındaki notlarını saklamayı kabul etmişti ve bu notlar 400 yıl boyunca Bell ailesi tarafından şehir arşivlerinde saklanmış, 400 yıl sonra da ekip tarafından Kızıl Tarikat'a karşı delil amacı ile alınmıştır.

Amir King'in İntiharının Sebebi

Ekip Constance ile son olarak Amir King'in ölümü hakkında konuşmaya gitmişlerdir. Constance'ın anlattıklarına göre bundan 10 yıl önce, yani Samuel'in karısı Donna King, Shane Kolinsky tarafından öldürüldüğünden beridir Samuel, boş zamanlarını karısının tasarladığı deniz müzesinde geçirmeye başlamıştı. Constance, ekibe King'in intiharının sebebini bulmaları için ekibe Deniz Müzesinin haritasını vermiştir. Ekip, geminin direğinin altında gizli bir tane bölme ve bu bölmenin içinde de Amir King'in, Adam Bentley cinayetinden ötürü tutuklanmamak için intihar etmeden önce yazdığı mektubu bulmuşlardır. Ekip, Constance'a yardımlarından ötürü teşekkür etmiş ve Kızıl Tarikat bitene kadar Cathy'ye bu durumdan kesinlikle bahsetmemesini tembihlemişlerdir. Constance, ekibe dikkatli olmalarını söylemiş ve şehrin oyuncu gibi insanlara ihtiyacı olduğunu dile getirmiştir.

Ölü Kız Son Kez Kaydı

Ekran Görüntüsü (108).png

Constance'in yazdığı "Kadın Savaşçı" kitabı

Constance, her ne kadar bu vakada görülmemiş olsa da; Barbara Pickley'nin, gelini Susie'ye hediye ettiği "Kadın Savaşçı" kitabının yazarıdır.

Ek Bilgi

  • Constance, 3 tane vakada görülen şüphelilerden biridir.
  • Yukarıda adı geçen kitap dolayısıyla Constance, Jones'tan sonra Pasifik Koyu'nda adı geçen ikinci kişidir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki