Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Constantin Perrier

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Constantin Perrier
ConstantinPerrier.png
Profili
Tam Adı Constantin Perrier
Uyruğu Fransa Bayrağı.png Fransa
Boyu 5'11" (1,80 m)
Yaşı 65
Ağırlığı 160 lbs (72 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu AB+
Durumu Hayatta
Vakalar Kelleleri Vurula(tutuklandı)

Constantin Perier (d. 1950) Kelleleri Vurula vakasında Annette Sommeur'ün katilidir.

Profili

Constantin, 65 yaşında, orta uzunlukta ağarmış saçları olan, yeşil gözlü bir adamıdır. Constantin, Versay Şatosunun gözetmenliğini yapmakta ve genellikle kahverengi bir ceket giymekle birlikte yakasına altın bir zambak broşu takmaktadır. Constantin'in ayrıca kamember peyniri yediği, sigara içtiği ve Fransız felsefesi okuduğu bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Louvre bahçesinde Constantin adına yazılmış bir makale bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Constantin'in Annette'in ölümünden ve Versay şatosundaki çekiminden haberi vardı. Annette kamuoyunun yakından tanıdığı birisi olduğu için zaten şatoda çekim yapmasına izin vermişti yoksa şatoya her isteyen kafasına göre giremezdi. Constantin, Annette'in Versay'da öldürülmesinin, şatonun itibarını kötü etkileyeceğini düşünmekteydi.

Oyuncu daha sonra kurbanın cep telefonunda Constantin tarafından kendisine atılmış bir kısa mesaj bulmuş ve Constantin'e bunun ne demek olduğunu sormak istemiştir. Dediğine göre Fransızca yazdığı mesajda artık kurbanın çekimlerinden sıkıldığını dile getirmişti. Kurbanın şatoya giyotin getirmesi Constantin'in hoşuna gitmemişti ve ayrıca da sürekli fotoğrafçısı ile kavga etmekte, bu da Constantin'i bir şeylerin kırılacağı konusunda endişelendirmekteydi. Versay'ın milli bir hazine olduğuna inanan Constantin, oraya her daim saygı duyulması gerektiğine inanmaktaydı.

Soruşturmanın sonunda Annette'i öldürenin Constantin'den başkası olmadığı ortaya çıkmıştır. Constantin başta suçlamaları geri çevirmeye, hatta suçu kurbandan ölümüne nefret eden Grace Goude'un üzerine atmaya çalışsa da oyuncunun kendisine karşı topladığı deliller karşısında fazla şansı olmamıştı. Constatin'in Annette'in kellesini uçurmanın tek amacı ise paraydı çünkü antika eşyalara göz kulak olmak yerine artık bir kral gibi yaşamak istemekteydi. Dediğine göre Constantin, daha önce de Prens Albert'ı öldürmesi için Enid'i tehdit eden organizasyon tarafından Annette'i öldürüp el yazması kitabı kendileri için çalması emri verilmiş, bunun içinde kendisine yüksek miktarda bir para teklif edilmişti. Oyuncu Constantin'e cinayet işlemesi için kendisine para teklifi yapan organizasyonun kim olduğunu sorduğunda ise Constantin, daha fazla söz söylemek istememişti çünkü söyler ise onu öldüreceklerini düşünmekteydi. Constantin bunu sadece para için yapmıştı ve kitabın şu anda nerede olduğunu bilmemekteydi. Bunun üzerine oyuncu, daha fazla vakit kaybetmeden Constantin'i yargıç karşısına çıkarmıştır.

Yargıç Adaku'nun hatırladığı en son giyotinle idam bundan 38 sene önce, yani 1977 yılında yaşanmıştı fakat Constantin'in aklında başta giyotin yoktu ve giyotini ilk aynalı salonda gördüğü zaman onu kullanmaya karar vermişti. Son olarak Camus'tan alıntı yapan Adaku, "hiçbir davanın masum insanların ölmesini meşrulaştırmayacağını" belirterek Constantin'i 25 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Ekibin Constantin ile olan işi henüz bitmemişti çünkü el yazması kitabı nereye sakladığı henüz bilinmemekteydi. Bilinen tek şey ise, Enid'e Prens Albert'ı öldürmesi için şantaj yapan grubun bu el yazması kitabın bir sayfasını kullanarak bunu gerçekleştirmiş olması idi. Bu yüzden Constantin'i son bir kez sorgulayan oyuncu, zar zor da olsa Constantin'den el yazması kitabı Louvre bahçesinde bir yere saklamış olduğunu öğrenebilmiştir. Oyuncu Constantin'in çalmış olduğu el yazması kitabı bulabilmiş fakat içeriği anlamadığı için bunu Armand Dupont'a göndermiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki