Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Constanza Reyes

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Constanza Reyes
Constanza Reyes.png
Profili
Tam Adı Constanza Reyes
Uyruğu Luzaguay Bayrağı.png Luzaguay
Yaşı 10
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Hayatta
Vakalar Karanlıklar Ulusu

Constanza Reyes (d. 2006) Criminal Case'de bulunan bir yardımcı karakterdir. Constanza ilk kez Karanlıklar Ulusu'nda görülmüştür.

Profili

Constanza, 10 yaşında bir küçük kızdır. Constanza uzun altın sarısı ve örgülü bir saça sahiptir üzerine lacivert kısa kollu bir bluz giyer.

Vakadaki Rolü

Constanza ilk kez Eva Reyes'in, oyuncunun isyancı kampında bulduğu madalyonunun üstünde görülmüştür. Elliot'un dediğine göre Constanza, 10 yaşında olmasına rağmen kimliği veri tabanına henüz yeni girilmişti. Eva'nın anlattığına göre ikisi isnaycı kampında doğmuş fakat Constanza, milis kuvvetleri tarafından kaçırılıp şehre götürülmüştü. Eva, dediğine göre o günden beridir kardeşini aramaktaydı.

Valentina Silva'nın Adolfo Herrera cinayetinden tutuklanmasının ardından oyuncu, Eva'ya kardeşini bulması konusunda yardım etmek istemişti. Constanza'nın guirrosunu bulan oyuncu, Pedro Torres'ten Constanza'nın çoğunlukla gözlem noktasında takıldığını öğrenmiştir. Oyuncu daha sonra Constanza'yı söylenilen yerde bulmuş ve Eva'ya geri götürerek ikisini birbirine kavuşturmuştur.

Also on Fandom

Random Wiki