Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Cornelia Trent

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
CT.png
Profili
İsmi

Cornelia Trent

Boyu

5'4" (1,63m)

Yaşı

46

Ağırlığı

130 Ibs (59kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

O+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Bir Cinayetin Anatomisi(tutuklandı)

Cornelia Trent (d. 1967), Bir Cinayetin Anatomisi (Vaka #24)'nde ünlü yazar Wilfred Turnscrew'in katilidir.

Profili

Cornelia, 46 yaşında, düzensiz siyah saçlı ve beyaz tenli bir kadındır.130 Ibs ağırlığındadır ve yeşil gözlüdür. Kan grubu O+'tir. Kulaklarıyla bağlantı olmayan kahverengi gözlük takar. Siyah beyaz bir ceketin içine yakaları yuvarlak altın desenli beyaz gömlek giyer. Ceketinin sağ tarafında dinozor resimli çalıştığı müzenin rozetini takar. Ayrıca pembe ruj sürer. Cornelia tiyatroyu sever, profesyonel dikme becerisine sahiptir ve mide yanması hastalığı vardır.

Vakadaki Rolü

D.F..png

Doctor Faustus Kitabı

Cornelia, Tarihi Merkez'de Grimsborough Müzesi'nin müdürüdür. Ekip müzeyi ararken yırtık bir fotoğraf buldular. Birleştirdiklerinde ise üzerinde Cornelia adıyla müze sergisinin broşürüydü. Cornelia vakaya bu şekilde dahil olmuştur. Bunu gören ekip Cornelia'ya cinayet hakkında sorular sormak için hızla onun yanına gitmişlerdir. Cornelia cinayet hakkında bir bilgisi olmadığını söylemiştir. Müze sakin ve saygılı bir yerdi ve orada cinayet işlenmesi ona garip gelmişti. Cornelia'nın Doctor Faustus adlı oyun en sevdiği tiyatro oyunuydu. Ama mide yanması ona sorun çıkartıyordu.

Vakanın sonuna doğru tüm deliller Cornelia'yı işaret ettiğinde Cornelia, Wilfred'ı öldürmekten tutuklanmıştır. Neden Wilfred'ı öldürdüğü sorulduğunda ise Cornelia, insanların Wilfred'ın kitaplarında daha çok ilgi gösterdikleri için müzeye kimse gelmiyordu. Tabii müzeye ziyaretçi gelmeyince Cornelia mecburen para karşılığında müzenin rozetlerini satmıştır. Buna daha fazla dayanamayan Cornelia, James Savage'ın Wilfred'ı dövmesini fırsat bilip, Wilfred'ı bir deri yüzme bıçağıyla öldürmüş ve içini doldurmuştur. En sonunda da herkes dikkatini tekrardan müzeye çevirsin diye içi doldurulmuş cesedini sergiye sunmuştur.

Ek Bilgi

  • Cornelia'nın gözlüğünün aynısını Berber Kempe takmaktadır.
  • Cornelia, "tutuklanma" resminde tamamen farklı bir kostüm giymektedir, ayrıca gözlükleri de boynunda asılıdır.
  • Cornelia tutuklandıktan sonra yerine Constance Bell geçmiştir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki