Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Düşes Anastasya

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Düşes Anastasya
DüşesAnastasya.png
Profili
Tam Adı İrina Tsvetayeva
Ирина Цветаева
Uyruğu Rusya Bayrağı.png Rusya
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 39
Ağırlığı 140 lbs (63 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Sadece Gerçek Kalır

Düşes Anastasya (gerçek adı: İrina Tsvetayeva; Rusça: Ирина Цветаева; 1977) Sadece Gerçek Kalır vakasında bir şüphelidir.

Profili

İrina, 39 yaşında, kahverengi saçlı ve mavi gözlü bir bayandır fakat Rusya Düşesi Anastasya Nikolayevna Romanova'nın adını kullanmaktadır. İrina genellikle beyaz bir Rus prensesi kostümü giymekte ve tilki kürkü takmaktadır. İrina'nın ayrıca havyar yediği, Borzoy köpekleri ile temasta olduğu ve piyano çaldığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, sözde düşesin gazete makalesinde kurbanla birlikte resmini gördükten sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Kurbanla birlikte fotoğrafının çekilmiş olması kendisinin hiç hoşuna gitmemişti. Dediğine göre kendisinin gerçek Düşes Anastasya Romanova'nın büyük torunu olduğunu ispatlayan belgeleri onaylaması için resmen kurbana yalvarmıştı. Oyuncu kendisine Karamazov'un öldürüldüğünü söylediğinde ise Anastasya, onu öldürmediğini, hele ki o elbisesi ile bunu asla yapmayacağını dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın Anastasya'ya yazığı "şimdi hayır diyemezsin" yazılı bir not bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban, kendisini sahtekarlıkla suçlamış ve eğer kendisi ile evlenirse bunu kimsenin bilmeyeceğini söylemişti. Sahtekarlıkla suçlanmasına öfkelenen Anastasya, sahtekar olmamasının sebeplerini bir bir sıralamıştı. Oyuncu kendisine şantaja uğramanın kuvvetli bir cinayet nedeni olduğunu belirttiğinde ise ellerini Karamazov'un kanıyla kirletmek istemeyeceğini dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Dmitri Lermontov'un tutuklanması ile Anastasya suçsuz bulunmuş fakat Dmitri'nin Karamazov'u onun için öldürmüş olmasından ötürü Marina Romanova kendisini bir kez daha sorgulamak istemişti. Anastasya Düşes Anastasya Romanova ile kan bağının olduğunun bir an önce kanıtlanmasını istemiş ve oyuncu da bu isteği geri çevirmemişti. Anastasya'nın çay içtiği çay bardağından DNA örneği alan oyuncu, bunu analiz etmesi için Lars Douglas'a göndermişti. Lars'ın bulgularına göre Anastasya, aslında Rus kraliyet ailesinin varisi değildi çünkü bütün kraliyet ailesi 1918 yılında topluca idam edilmişti. Anastasya'nın gerçek adı ise İrina Tsvetayeva idi, ailesi aslında fırıncılık yapmaktaydı ve üç yaşında yetim kalmıştı. Oyuncu fazla vakit kaybetmeden Anastasya'ya gerçeği söylemiştir. Anastasya tüm hayatının bir yalandan ibaret olduğunu fark etmiş olmasına rağmen yalanla yaşamaktansa gerçeği bilmenin daha doğru olduğunu varsayarak oyuncuya yardımı için teşekkür etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki