Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Daisy Knight

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Frank ve Kızı.png
Daisy Knight (sağda)

Daisy Knight (2002-2015), Criminal Case'te bulunan bir karakterdir. Adı ilk olarak Bir Suç Varmış Bir Suç Yokmuş (Vaka #32/88), daha sonra da Ölüm İğnesi (Vaka #58/114)'nde geçmiştir. Son Geri Sayım'da Daisy, Tesla'nın yarattığı sanal dünyada görünmüştür.

Profili

Daisy, Frank ve Karen Knight'ın kızları idi, ayrıca Laura adında bir ablası vardı.

Vakalardaki Rolleri

Bir Suç Varmış Bir Suç Yokmuş

Frank Daisy'den ilk olarak "Cam Prenses" kitabının lafı geçtiği sırada bahsetmiştir çünkü dediğine göre bu, Daisy'nin çocukluğunda en sevdiği kitaptı. Bu sırada Mr Sparkles tarafından, Cam Prensesi genç oyuncu Jenny Galguera'nın canlandırdığı, kitabın televizyon uyarlaması çekilmekteydi. Daisy Frank'le konuşmadığı için Frank, Jenny'den kızının en sevdiği kitabın üzerine imzasını alması halinde kendisi ile tekrar konuşabileceğini düşünmüş fakat Jenny'nin öldürülmesi Frank'in planını alt üst etmişti.

Jenny'nin katilinin tutuklanmasının ardından Frank, Daisy'yi arayarak soruşturmadan bahsetmiş fakat Daisy, Cam Prensesin çocuklar için olduğunu söyleyerek telefonu Frank'in yüzüne kapatmış, bu da Frank'i bir hayli hayal kırıklığına uğratmıştı.

Ölüm İğnesi

Daisy'nin adı bu kez, Frank'in oyuncuya geçmişinden bahsetmesi sayesinde geçmiştir. Daisy'nin ablası Laura'nın dokuz yaşında trafik kazası geçirerek ölmesi ile Knight ailesi dağılmış ve Frank'ten boşanan Karen, Daisy'yi de yanında götürmüştü. Frank, hiçbir zaman yeniden aile olabilecekleri umudunu kaybetmemiş fakat Daisy, bir kaç ay önce nadir görülen bir menenjit türünden ötürü komaya girmişti ve doktorların dediğine göre asla uyanamayacaktı. Bu durum Frank ve Karen'ın tekrardan yakınlaşmasını sağlamıştı çünkü Daisy'den başka bir şeyleri yoktu. Karen'ın şirketi Meteor Systems, kendi bilincini süper bilgisayara yükleyen Albert Tesla adlı bilim adamının çalışmalarını bulmuş, bu da Karen'ın aklına bir fikir getirmişti. Karen bunun yanında Frank'e Daisy'yi kurtarmanın bu şekilde mümkün olduğunu ispatlamış ve bu sayede Frank, başka şansı olmadığının farkına varmıştı. Bunun üzerine Frank, Mennagio Kumarhanesinin soyulmasında Louis De Rico'ya yardım etmiş ve kendisi de kumarhanenin kasasında bulunan plütonyumu çalmıştı çünkü süper bilgisayarın çalışması için buna ihtiyaç vardı. Fakat Karen, plütonyumu Alden Greene'e vermek zorunda kalmıştı çünkü Tesla, Karen ve Frank'e yalan söylemişti ve tek amacı Pasifik Koyu'nu yok etmek ve Dünyayı ele geçirmekti. Hatta Karen, Tesla'yı durdurmak adına canından olmuştu.

Son Geri Sayım

Daisy, Çöl'de yaşanan olaylar sırasında hastalığına yenik düşerek hayatını kaybetmiştir.

Erikah Mabayo'nun hapse geri dönmeden önce oyuncuya söylemek istediği son bir şey vardı. Dediğine göre Frank, karısı ve kızları ile artık mutlu bir yerdeydi. Frank, her ne kadar Daisy'yi kurtaramamış olsa da oyuncuya ihanet etmek zorunda kalmış olduğu için kendini affettirmek istemiş, ve sonunda bunu başarmıştı. Frank, her ne kadar kendisini içkiye vererek Daisy'nin gözünde iyi bir baba olamasa da, ömrünün son anlarında şehrin Tesla'nın elinden kurtulması için kendi canını feda etmiş ve sonunda Frank'in fedakarlığı boşa çıkmamış ve oyuncu, şehri kurtarabilmiştir. Frank, herkesin gözünde kendisini affettirmişti ve Daisy'nin gözünde de artık kötü bir baba değildi.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki