Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Damaris Maina

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Damaris Maina
DamarisMaina.png
Profili
Tam Adı Damaris Maina
Uyruğu Kenya Bayrağı.png Kenya
Boyu 5'2" (1,58 m)
Yaşı 27
Ağırlığı 116 lbs (52 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Hayatta
Vakalar Ölümün Çarkı

Damaris Maina (d. 1989) Ölümün Çarkı vakasında bir şüphelidir.

Profili

Damaris, Kariuki Maina'nın 27 yaşındaki karısıdır. Damaris üzerine yeşil bir köylü elbisesi giyer ve başında pembe, sarı ve mavi bir baş örtüsü vardır. Damaris aynı zamanda nyama choma yer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu cinayet mahallinde Damaris'in bir fotoğrafını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Kocasının cinayetine üzülen Damaris, Kariuki'nin iyi bir koca olduğunu ve birbirlerini sevdiklerini söylemiştir. Dediğine göre kurban, sıradan bir safari rehberi olmasına rağmen köydeki herkesten daha fazla para kazanıyordu, bu yüzden de birileri onu servetinden ötürü öldürmüş olabilirdi. Oyuncu kendisine Lavinia De Brills'i sorduğunda ise Damaris, Kariuki'nin iş hayatından neredeyse hiç bahsetmediğini dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra kurban ve Damaris'in (Dupont'a göre) kırık evlilik heykeli bulmuş ve kendisiyle bunun hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre heykeli kendisi kırmıştı çünkü evdeki bütün işleri kendisi yapmasına rağmen kurban kendisine kendi malı, hatta hizmetçisi gibi davranıyordu. Oyuncu kendisine kurbanın kaçak fil avcılığı işinden bahsettiğinde ise Damaris, onunla evlendiğine bin pişman olduğunu dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Nyota Adhiambo'nun tutuklanması ile Damaris suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki