Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Daniel Lambert

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments18 Share

Şüpheli
DanielLambert.png
Profili
İsmi

Daniel Lambert

Boyu

5'9" (1,76m)

Yaşı

42

Ağırlığı

150 lbs (68 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Yıldız Cinayeti(tutuklandı)

Daniel Lambert (d. 1972), Yıldız Cinayeti (Vaka #35/91)'da Rex Logan adlı aktörün katilidir.

Profili

Daniel, 42 yaşında, mavi gözlü bir adamdır. Saç rengi dokungaç şekli verildiği için belli değildir fakat bilim kurgu tarzı bir gözlük takmaktadır. Ayrıca yüzünde mavi makyaj, üzerinde mavi bir uzaylı kostümü, alnının ortasında asit yanıkları ve sağ göğsünde Ütopyalıların sembolü olan rozet vardır. Daniel'ın aynı zamanda talk pudrası kullandığı da bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

Vaka91Poster.png

Rex ve Daniel'ın başrolü paylaştıkları "Warzone Pacific" filminin afişi.

Ekip, dekor odasında buldukları dekor kutusunun içinde "Warzon Pacific" filminin afişini bulmuşlar ve, Rex'in yanında başka bir aktör daha olduğunu, fakat isminin yırtılmış olduğunu fark etmişlerdir. Bunun üzerine Stüdyo 51'in çalışan kayıtlarına göz gezdiren ekip, Rex ile birlikte filmin başrolünü paylaşan Daniel'ı bulmuşlar ve kendisi ile ilk kez konuşmaya gitmişlerdir.

İlk başta Amy, Daniel'ın makyajına şaşırmış, bunun üzerine Daniel, ekibe Rex Logan ile birlikte başrolü paylaştığını, fakat kendi rolünün onunki kadar önemli olmadığını dile getirmiştir. Rex'in ölümünden ziyade filmin kurtulması konusunda daha endişeli olduğu gözlemlenen Daniel, ekibe bir an önce Rex'in katilini bulmalarını, yoksa filmin daha fazla devam edemeyeceğini söylemiştir. Dediğine göre film bir seri olacak ve her sene yeni bir filmin çıkması ile kendi kazancıda artmış olacaktı. Daniel son olarak daha önce bir çok filmde yan rollerde oynadığını ve artık başrol oynamak istediğini, bu filminde tek şansı olduğunu sözlerine eklemiştir.

Daniel Tablet.png

Daniel'ın ekip tarafından bulunan tableti.

Ekip daha sonra film setine tekrar dönmüşler ve bu kez kilitli ve üzerinde Ütopyalıların sembolünün bulunduğu bir tablet bulmuşlardır. Oyuncu tabletin kilidini açıp içini araması için Hannah Choi'ye yollamış ve tabletin aslında Daniel'a ait olduğunu öğrenmiştir. Hannah'nın bulgularına göre "Warzone Pacific" filminin yapım ekibi, başrol olarak ilk önce Daniel'ı düşünmüş, fakat Rex'in kendi bağlantılarını kullanması nedeni ile son anda Rex'i başrol yapmışlardı. Ekip sorguda Daniel'ın kendilerine bundan hiç bahsetmediğini fark etmişler ve Daniel ile ikinci kez konuşmaya gitmişlerdir.

Amy Daniel'a neden daha önce başrol seçildiğini fakat son anda rolünün kendisinden alınıp Rex'e verildiğinden hiç bahsetmediğini sorduğunda Daniel, bundan bahsetmemesinin nedeninin, bahsederse bunun kendisini birinci dereceden şüpheli yapacak olması olduğunu belirtmiştir. Daniel ayrıca ilk başta başrolün kendisine verilecek olduğunu, fakat Rex'in senaryoyu görmesi ile araya girerek başrolün kendisine verilmesi konusunda yapım ekibini sıkıştırdığını, onlarında bunu uygulayarak kendisini yardımcı role düşürdüğünü doğrulamış fakat bunun yüzünden onu öldürmeyecek olduğunu dile getirmiştir. Vakanın bitimine doğru ise bütün delillerin kendisine işaret etmesi ile Daniel'ın ekibe yalan söylediği ve gerçekten de başrolün kendisinden alınıp Rex'e verilmesinden ötürü cinayeti işlediği ortaya çıkmıştır.

Vaka91Heykel.png

Daniel'ın Rex'i şekline soktuğu heykel.

Daniel, ilk başta suçunu inkar etse de ekibin önüne delilleri yığmaları ile birlikte yaptığı şeyi itiraf etmek zorunda kalmıştır ve bunun yanında Rex'in yeteneksiz birisi olduğunu ve hiçbir film projesinde oynamaya layık olmadığını söylemiştir. Dediğine göre Rex, Ütopya inancını "Warzone Paficic" filminde başrolü kapmak için kötüye kullanmış, bu da Rex'i Daniel'ın gözünde bir hain ilan etmiştir. Daniel ayrıca Ivywood'da hak ettiği şöhrete kavuşmak ve Ütopyalıları gururlandırmak için de Rex'in gitmesini istemekteydi. Daniel aynı zamanda Rex'in Tarikatın inançları ile tam uyum içinde olmadığını da sözlerine eklemiştir. Daniel, oyuncuyu şaşırtmak ve Lucy Armstrong'u suçlu konumuna düşürmek için kostüm odasından aldığı asidi Rex sette yalnızken üzerine fırlatmış ve son olarak kurbanı "Adel"'in heykeldeki konumuna sokmuştur. Adel, Ütopya inancında bir figürdür ve inanışa göre Tarikat'ın inancını kendi çıkarları için kötüye kullanarak diğer kardeşlerine ihanet etmiş ve hain olarak görülmüştü. Daniel, asidin bütün delilleri yok edeceği umutları ile olay yerinden uzaklaşmış fakat Daniel'ın numaralarını yemeyen oyuncu, Daniel'ı tutuklayarak derhal hakim karşısına çıkarmıştır.

Mahkeme sırasında Yargıç Dante, Daniel'ın kıyafetinden ötürü galaksiler arası davalara bakmadığını belirtmiş, bunun üzerine Daniel, mantıklı bir şekilde üzerindekinin sadece makyaj olduğunu dile getirmiştir. Dante, pek uzaylı dostu gibi görünmemesi ile birlikte cinayetin bu gezegende suç olduğunu belirtmiş ve Daniel'ın 30 yıl hapse mahkum etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki