Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Danny Doyle

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share

Şüpheli
Doyle 1.png
Profili
İsmi

Danny Doyle

Boyu

5'10" (1,78m)

Yaşı

39

Ağırlığı

184 Ibs (86kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

O-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Sür, Sallan, Öl

Danny Doyle (d. 1975)  Tony Webb'in öldürüldüğü Sür, Sallan, Öl'de bir şüphelidir.

Profil

Danny 39 yaşında sık olarak Tony eşliğinde golf yamalığını yapan bir adamdır. Golf yamağılı işini yaptığına rağmen Danny, profesyonel bir golf oyuncusudur. Turuncu-beyaz golf şapkası, yeşil tişört ve beyaz delikli bir spor gömlek giyer. Danny'nin şarap içtiği ve çilekli sabun kullandığı bilinmektedir.

Vakadaki Rölü

Suç Mahalli olan Termal Hamamlarını araştıran ekip orada telefonunu bulduğu için Danny, Soruşturma içine alındı. Polis Danny'e kurban ile olan ilişkisi hakkında birkaç soru sormak istedi. Danny sadece Tony'nin golf yamalığını yaptığını ekibe söylemiştir,ama polis Tony'nin başından geçenleri ona anlattığında, Danny gözyaşları içinde Suç Mahallini terk etmiştir.

Ekip yine Suç Mahalli olan Golf Arabasını incelemek için gittiğinde yırtık bir afiş buldu ve afişi onardıktan sonra bir broşür olduğu anlaşıldı ve polis broşür hakkında bir şeyler bilmek istedi. Danny, ikinci kez sorguya çekildi. O İspanya'ya seyahat etmek için bir broşür olduğunu söyledi, çünkü Tony onu sürekli kötülüyordu ve o artık Grimsborough'ta golf oynamak bile istemiyordu, bu yüzden İspanya'ya seyahat etmek istediğini söyledi. Anlaşma olarak, Danny takımına cinayet gününden önce Tony'e yönelen bir zarf verdi.

Tony'i profesyonel golfçü olan Harold Knight'ın öldürüldüğü ortaya çıkınca Danny'nin masum olduğu anlaşılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki