Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Darren Hong

1.348pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Darren Hong
DarrenHong.png
Profili
Tam Adı Darren Hong
Uyruğu Singapur Bayrağı.png Singapur
Boyu 5'3" (1,60 m)
Yaşı 47
Ağırlığı 160 lbs (72 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Aşkın Bıçağı Kördür

Darren Hong (d. 1969) Aşkın Bıçağı Kördür vakasında bir şüphelidir.

Profili

Darren, 47 yaşında bir iş adamıdır. Darren, hafif ağarmış siyah bir saça ve kahverengi gözlere sahiptir ve üzerine beyaz bir gömlek ile siyah bir ceket giymekte, aynı zamanda da mavi bir kravat takmaktadır. Darren'ın aynı zamanda durian meyvesi yediği, silat yaptığı ve Singapore Sling içtiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Darren ile kurbanın randevusu olduğunun yazdığı bir defter bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre geç saatte buluşmalar kendileri için normaldi ve neredeyse her gün bu şekilde görüşürlerdi. Constance'ın ölümü şirket açısından korkunç bir trajediydi ve bu saatten sonra ne yapacağını bilmiyordu. Darren daha sonra yönetim kurulunu toplayıp herkesi uyarması gerektiğini söyleyerek soruşturmayı yarıda kesmek istemiştir.

Oyuncu daha sonra Darren'ın Constance'ın ödülünü karaladığını fark etmiş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre ödülün üstüne kendi adını yazdığı sırada çok içmişti fakat yine de ödülün kendisine ait olduğunu düşünmekteydi. Darren, genel müdürün kendisi olması gerektiğine inanıyordu çünkü şirkette kurbandan daha uzun süre çalışmıştı. Oyuncu kendisine genel müdür olmak için mi Constance'ı öldürdüğünü sorduğunda Darren, iş dünyasında işlerin öyle yürümediğini fakat dümen kendi elinde olunca şirketin doğru yöne gideceğini belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Anbu Devanesan'ın tutuklanması ile Darren suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki