Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Darya Çernova

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Darya Çernova
Darya Çernova.png
Profili
Tam Adı Darya Çernova
Дарья Чернова
Uyruğu Rusya Bayrağı.png Rusya
Göz Rengi Mavi
Durumu Merhum
Vakalar Moskova Köstebeği(öldürüldü)

Darya Çernova (Rusça: Дарья Чернова) Moskova Köstebeği vakasında kurbandır.

Profili

Darya, COSMORUS'ta bir devlet memuruydu. Darya öldürülmeden önce beyaz bir gömleğin üstüne gri bir ceket giymekte ve kalın çerçeveli bir gözlük takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Darya'nın cesedini Kızıl Meydan'da bulmuştur. Otopsi sonucuna göre Darya, iki atardamarından birini koparan yara sonucu kan kaybından ölmüştü. Yaranın enine ve deride açılan çentikli izlere bakınca gırtlağın kırık bir camla kesilmiş olduğu anlaşılmaktaydı. Yarada aynı zamanda votka izleri de mevcuttu, bu da katilin votka içtiğine işaret etmekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, İngiliz bir gurbetçi olan Liam Hall olduğu ortaya çıkmıştır.

Oyuncu kendisine delilleri sunduktan sonra Liam, Darya'nın öldürüldüğü gece kendisi ile akşam yemeğinde olduğunu ve ikisinin de çok fazla votka içtiğini söylemiştir. Liam'ın hatırladığı tek şey, kurban ile yürürken Kızıl Meydan'dan geçtikleri sırada kavgaya tutuştuklarıydı. Dediğine göre Darya, kendisinden bir evrak çantasını belli bir yere bırakmasını istemiş fakat içeriğinin ne olduğunu bilmediği için geri adım atmıştı. Daha sonra bayılan Liam, sabah uyandığında kavga ile ilgili hiç bir şey hatırlamadığını ve elinde büyük bir kesik olduğunu söylemiştir.

Mahkeme sırasında Liam, Yargıç Adaku'ya olayın bir kaza olduğunu ve öldürme niyetinin olmadığını söylemiştir. Liam'ın hikayesini inandırıcı bulan Adaku, ortada planlanmış bir cinayet olmadığı için kendisini beş yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki