Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Dave Simmons

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
DS2.png
Profili
İsmi

Dave Simmons

Boyu

5'6" (1,67m)

Yaşı

39

Ağırlığı

176 lbs (79kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Bahçedeki Ceset
Aile Cinayeti(adı geçti)

Dave Simmons (d. 1974) Ned Dillard'ın öldürüldüğü Bahçedeki Ceset (Vaka #2)'te bir şüphelidir.

Profili

Dave, 39 yaşında ve 5'6" (1,67cm) boyunda bir adamdır. Çocukluğundan beri bir dişi eksiktir. Boynunda bir tane yara bandı vardır ve kahverengi saçlıdır. Ayrıca açık kahve bir ceket giyer ve mavi bir kravat takar.

Vakalardaki Rolleri

Bahçedeki Ceset'te Dave Ned Dillard cinayetinde bir görgü tanığıdır. İnceleme sırasında şüpheli konumuna düşmüştür. Daha sonra Dave'in Ned'in öldürüldüğü evin sahibi olduğu ve evi satmak üzere olduğu ortaya çıkmıştır.

Aynı vakanın ek soruşturmasında Dave cinayet mahallinde görülmüştür. Ekip birşeyler sakladığını düşünüyordu ve Tony Marconi'nin tapusu Ned Dillard'ın elinde olan bazı mülkleri satın almak istediğine dair belgeler bulmuşlardır. Ekip bu yüzden Dave'in Marconi ile işbirliği yaptığını düşünmekteydi fakat Dave daha fazla konuşmamıştır.

Aile Cinayeti'nde ise Dave Alden Greene tarafından Greene evinin karşısındaki terkedilmiş evi satın almak için çağırılacaktı. Bunun sebebi ise orayı torunu Scott hapisten çıktıktan sonra (ki o zaman 37 yaşında olacak) ona hediye edecek olması idi çünkü Alden Aileen'i Scott'un öldürdüğüne inanmıyordu.

Galeri

OG SUS 2 601.jpg

Also on Fandom

Random Wiki