Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

David Breitman

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share
David Breitman.png
David Breitman

David Breitman İntikam'da kurbandır.

Profili

David, üstleri seyrek gri saçları ve aynı renkte kirli sakalı olan, kahverengi gözlü bir adamdır. Öldürüldüğü sırada üzerinde lacivert bir gömlek ve siyah bir polo ceket vardı. Bunun yanında mavi bir kot pantolon ve bir çift bot giymekteydi.

Cinayetin Detayları

David, Myriam Miller'ın şarküterisinde, boğazına aldığı bıçak darbesi sonucunda aşırı kan kaybından ölmüş bir halde bulundu. Otopsi sonucuna göre katil, sadece David'in boğazını kesmekle kalmamış, kesmeden öncede yüzünü yakmıştı. David'in yüzünü detaylı bir şekilde inceleyen Roxie, kurbanın yüzünde yeşil çay moleküllerine rastlamıştır. Bu durum, katilin yeşil çay içtiğinin bir göstergesiydi.

Katil ve Nedenleri

Vakanın dönüm noktasında katilin, Çinli bir bitki uzmanı olan Yuan Wong olduğunu ortaya çıkmıştır.

Yuan ve David, bundan 30 yıl önce birlikte soygunculuk yapmaktaydılar ve David, Yuan'dan son banka soygunun kendisine ait olan payını istemekteydi. Fakat Yuan, soygunlardan ele geçen paraları kendi işi olan Yuan'ın Bahçesi'ne yatırmıştı ve David ile birlikte çalınan paraların, kendi işine yatırılmasının daha uygun olduğunu düşünmekteydi. David, Yuan'ın bu değişimini beğenmemiş ve kendisine 25 yıl önceden olan borcunu deri istemiştir. Yuan, eski mahkumdan bozma bir dilenciye para vermek istemiyordu. Yuan, David'e Myriam Miller'ın şarküterisinde rastladığı sırada ailesinin şerefini korumak için önce yüzüne sıcak çay dökerek kör olmasına neden olmuş, daha sonrada boğazını keserek başına bir Menora (Yedi Kollu Şamdan) ile vurmuştur, çünkü David'den kurtulmaktan başka çaresi olmadığını düşünüyordu.

Yargıç Dante, Yuan'ın sırf David'e olan 25 yıllık ganimet borcunu ödemek istememek için öldürdüğünü görmüş ve Yuan'ın aslında içinde halen bir hırsız yattığını dile getirmiştir. Yuan, her ne kadar düzgün bir hayat sürmek istese de, hem cinayetten, hem de soygunculuktan ötürü 25 yıl hapis cezasına çarptırılmıştır.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki