Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Dennis Mills

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Şüpheli
DM.png
Profili
İsmi

Dennis Mills

Boyu

5'9" (1,76m)

Yaşı

47

Ağırlığı

240 Ibs (109kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Basit Bir Cinayet

Dennis Mills (d. 1966), kızı Sarah Mills'in bakıcısı olan Irina Nemovska'nın öldürüldüğü Basit Bir Cinayet (Vaka #40)'te bir şüphelidir.

Profili

Dennis, 47 yaşında, hafif uzun kahverengi saçları, kahverengi gözleri ve kirli sakalı olan bir adamdır. Aynı zamandan sol tarafında bir tane altın diş vardır ve Mikhail Levin'in kine benzer bir altın kolye takar. Üzerinde sarı bir gömlek ile bordo bir ceket vardır. Dennis, 240 Ibs (109kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir. Ayrıca Oyuncak ayı sahibi olduğu, şekerleme yediği ve astım hastası olduğuda bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Dennis, Janice Mills'in kocası ve Sarah Mills'in babasıdır, ayrıca da Sarah'nın bakıcısı olan Irina Nemovska'yı da karısı ile birlikte tutmuştur.

Ekip, Sarah'nın yatak odasında üzerinde Dennis'in adının yazdığı bir hikaye defteri bulduklarında kendisini sorguya almışlardır. Dennis, hikaye defteri hakkında konuşmak istese de ekip, kendisine Irina ile olan ilişkisinden bahsetmesini istemişlerdir. Dennis ekibe, Irina'nın her ne kadar Sarah'nın bakıcısı olduğundan bahsetse de, arada bir "Romeo ile Juliet" oynamak istediğini de dile getirmiştir. Ayrıca ekiple konuşurken de bütün Mills'lerin astım hastası olduklarını söylemiştir.

Ekip daha sonra Janice, kendilerine kocasının Irina öldürülmeden bir gün önce kızı tehdit ettiğini söylediğinde kendisini tekrardan sorgulamışlardır. Dennis, anlattıklarına göre kızı ölümle tehdit etmiyordu, sadece alacaklıları ile konuşmaktan vazgeçmesini istiyordu. Dennis ayrıca ekibe, kendisi ve Janice'in şekerleme yediğinden bahsetmiştir.

Katil olan Jenny Honeycomb tutuklandıktan sonra Dennis ve karısı serbest kalmışlardır. Jenny'nin tutuklanması Mills ailesinin hayatını değiştirecekti. Vakanın sonunda Dennis, Janice ve Sarah ailevi sorunlarını çözerek yeniden tam bir aile olma yoluna girmişlerdi.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki