Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Dexter Blade

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Dexter Blade
Bilinmeyen Karakter.png
Profili
Tam Adı Dexter Blade
Durumu Merhum
Vakalar Açık Yaralar(adı geçti)

Albay Dexter Blade, Criminal Case'te görülmeyen bir yardımcı karakterdir ve ismi ilk olarak Açık Yaralar vakasında geçmiştir.

Tarihi

Albay Blade, Amerikan İç Savaşı sırasında Birleşik Devletler adına mücadele eden bir subay idi. Joe Stanford'ın anlattıklarına göre 1863 yılında Konfederasyona karşı Pasifik Koyu Muharebesini yürütmüş ve savaşı kazanmıştı.

Sonrası

Savaştan 151 yıl sonra Joe Stanford, Albay Blade'i canlandıracağı savaş meydanında hiç beklenmedik bir şekilde uzaktan gelen bir top güllesinin hedefi olmuştur. Olay ile ilgili soruşturma başlatan ekip, bu sırada Dexter'ın torunu ve Caz Şehrinde arazi sahibi olan Veronica Blade ile karşılaşmışlardır.

Sorgu sırasında Veronica'nın Joe'dan "muşmula suratlı üçkağıtçı" diye bahsetmesi ondan hoşlanmadığının bariz bir göstergesiydi. Bunun yanında Veronica, canlandırma gösterisinin aile onurunu ayaklar altına aldığını ve Joe'nun atasını oynamaya layık birisi olmadığını dile getirmiştir.

Joe&Stanley.png

Joe ve Stanley'nin Pasifik Koyu Muharebesini kimin kazandığı üzerine tartıştıklarını gösteren bir fotoğraf.

Soruşturmanın ilerleyen safhalarında ekip, Birlik Subayını oynayan Joe'nun aksine bir Konfederasyon Subayını canlandıran Stanley Bullock ile karşılaşmışlardır. Stanley'nin anlattıklarına göre Dexter, aslında Pasifik Koyu Muharebesi sırasında öldürülmüştü ve Joe'nun rolünü doğru oynamadığına inanmaktaydı. Fakat bu sadece Stanley'nin görüşü idi ve Dexter'ın gerçekten de muharebe sırasında ölüp ölmediği bilinmemektedir.

Vaka 76 Sahne 5.png

Dexter'ın Malikhanesi.

Ekip, Stanley'i Blade Aile Konutuna saldırı düzenlemesini engelledikten sonra ikinci bir kez sorguya almışlardır. Stanley, herkesi Pasifik Koyu Muharebesini aslında Birliğin değil, Konfederasyonun kazandığına ikna etmeye uğraşıyordu. Stanley'ye göre tarihten daha önemli bir şey yoktu ve Dexter Blade efsanesinin kendi mülkü ile birlikte yok olması gerekiyordu çünkü Blade Malikhanesi, onun gözünde Amerikan Tarihi için kara bir lekeydi. Stanley'nin bu hareketi Frank'i oldukça kızdırmış ve ekip, Stanley'yi mecburan gözaltına almak zorunda kalmışlardır.

Vakanın sonunda katil tutuklandıktan sonra Veronica'da, Stanley'de suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki