Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Diego del Lobo

1.409pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share
Diego del Lobo
DiegodelLobo.png
Profili
Tam Adı Diego del Lobo
Boyu 5'9" (1,75 m)
Yaşı 28*
Ağırlığı 185 lbs (83 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu AB+
Durumu Hayatta*
Vakalar Deniz Fenerinden At Beni
Konuşan Ölüler
Gemideki Dümenler

Diego del Lobo Deniz Fenerinden At Beni, Konuşan Ölüler ve Gemideki Dümenler vakalarında bir şüphelidir. Del Lobo ayrıca bazı durumlarda Uçan Takım'a yardım eder.

Profili

Diego, 28 yaşında bir centilmen hırsızdır. Diego uzun kahverengi saçlıdır, üzerine beyaz bir gömlek ile siyah bir smokin giyer ve bir çift beyaz eldiven takar.

"Deniz Fenerinden At Beni"de Diego yanında bir adet cep saati taşır, aynı zamanda da şampanya içer.

"Konuşan Ölüler"de Diego ruh çağırma tahtası kullanır.

"Gemideki Dümenler"de Diego deniz tutmasından muzdaripdir ve sanat konusunda bilgilidir.

Criminal Case'deki Rolü

Deniz Fenerinden At Beni

Oyuncu kurbana ait bir aynada del Lobo'nun parmak izlerini bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre ayna ilgisini çektiği için onu eline almıştı çünkü hoş şeylere karşı bir ilgisi vardı. Oyuncu kendisine kurbanı sorduğunda ise kendisine hiç gözünün takılmadığını söylemiştir. Kendisine cinayetten bahsedildiğinde ise şaşırdığını belirtmiş ve oyuncudan kendisinin bununla ilgisi olduğunu düşünmemesini ummuştur.

Oyuncu daha sonra del Lobo'yu deniz fenerinin dışında dolanırken yakalamış ve kendisini tekrardan sorguya almıştır. Her ne kadar kaçmaya çalışsa da oyuncu onu durdurmuş ve not defterine el koymuştur. Not defterinde ise, kurbanda dahil partideki misafirlerin değerli eşyaları yazılıydı. Bu durum oyuncunun aklına Diego'nun centilmen bir hırsız olduğunu ve Lucrezia kendisini yakalayınca onu öldürmek istemiş olabileceğini getirmişti. Fakat del Lobo suçlamaları reddederek oyuncuya kendisine kanıtla gelmesini söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Jordan Wilson'un tutuklanması ile Diego suçsuz bulunmuştur. Fakat Şef Wright'ın del Lobo'yla ilgili şüpheleri vardı ve bu yüzden oyuncu ve Isaac'ten del Lobo'yu araştırmasını istemiştir. Diego, tek yaptığı şeyin hoşuna giden şeyleri seyretmek olduğunu ve vaktinin çoğunu deniz fenerinin tepesinde manzarayı seyrederek geçirdiğini söylemiştir. Oyuncu bunun üzerine Diego'nun hırsızlıklarıyla ilgili kanıt bulmak için deniz fenerinin terasını aramaya karar vermiştir.

Konuşan Ölüler

Oyuncu müzede del Lobo'nun boya seti çantasını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre müzede bulunmasının sebebi ruh çağırma seansına katılmak ve geçmişte yaşamış ünlü ressamlardan ilham almaktı. Fakat halen ekibin kendisini hırsızlık şüphelisi olarak gördüğünün farkındaydı ve Philomena ile hiç karşılaşmamasına rağmen cinayetinde şüpheli olduğunu biliyordu.

Oyuncu daha sonra kurbanın şarap kadehinde Diego'nun lacivert taşı boyasına ait bir kalıntı bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban Caravaggio tablosunun üstüne şarap döktükten sonra kadehi kendisinden almıştı. Ellerinde neden kurumamış boya olduğu sorulduğunda da kendisinin bir sanatçı olduğunu ve sanatın da bazen kirli olabileceğini belirtmiştir. Her ne kadar ruh çağırma tahtası ile sanatçının ruhuyla temas kurup af dilemek istediyse de işe yaramamış çünkü kurban, belli ki sanatçıyı epey gücendirmişti.

Soruşturmanın sonunda Ignatius Cottingley'in tutuklanması ile Diego suçsuz bulunmuştur. Oyuncu daha sonra George Blanton'un, Diego'nun sahteci olduğu ve tablolardan birini sahtesi ile değiştirmeye çalıştığı iddialarını araştırmak istemişti. Gerçek tabloyu kolide ve sahtesini gerçeğinin yerinde bulduktan sonra oyuncu, sonunda del Lobo'yu sahtecilikten tutuklamaya yetecek kanıta ulaşmıştı.

Oyuncu daha sonra Diego'nun sahtecilik yeteneklerine ihtiyaç duymuştur. Oyuncunun Bay Alastor'un çikolata fabrikasındaki partisine katılmak zorunda olduğunu ve Philomena'nın biletini bulmasına rağmen onu kullanamayacağını, bu yüzden kendisinde sahte bir bilet yaratmasını istemiştir. Diego sahte bileti ayarladıktan sonra oyuncu tarafından salıverilmiş fakat oyuncu, gelecekte kendisini bunu yaptığına pişman etmemesi konusunda Diego'yu uyarmıştır.

Gemideki Dümenler

Oyuncu "Gigantic"te Diego'nun pasaportunu bulmuş ve ülke dışına çıkacağı endişesiyle kendisini sorguya almıştır. Dediğine göre bir yere gitmeyi düşünmüyordu, orada bulunmasının nedeni Alastor'un partisine davet edilmiş olmasıydı. Kendisine cinayetten bahsedildiğinde ise böyle bir şeyin eninde sonunda olacak olduğunu söylemiş fakat kurbanın ölümünde parmağı olmadığını ileriye sürmüştür.

Oyuncu daha sonra Diego'nun kırık pantografını bulmuş ve üzerindeki kurban tarafından bırakılmış "şimdi de bununla çalış da görelim" notunu gördükten sonra Diego'ya bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Theo, kendisini sanatını taklit etmekle ve sahtelerini satmakla suçluyordu. Oyuncu kendisinin daha önce de sahtecilikle suçlandığını hatırlattığında Diego, Theo'nun resimlerini taklit edecek kadar zevksiz olmadığını, pantografı da koleksiyonun bir parçası olarak elinde bulundurduğunu söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Renée Daucourt'un tutuklanması ile Diego suçsuz bulunmuştur. Fakat daha sonra Evie kendisinden Giulietta Capecchi'nin isimsiz aşk mektuplarındaki yazı konusunda yardım istemişti. Diego'nun dediğine göre mektupları yazan kişi kendisini ihtişamlı gören biriydi. Yazım tarzının şekilciliğine bakılınca da mektupları yazanın George Buchanan olduğu anlaşılmıştı.

Analizler

Diego, bazı durumlarda Concordia Uçan Takımı adına el yazısı ve benzeri şeylerin analizini yapar, yani rolü bir profil uzmanının rolüne benzemektedir. Diego'nun şu ana kadar yaptığı analizler aşağıdaki gibidir.

Vaka #8: Konuşan Ölüler

  • Elmas Bilet (09:00:00)

Vaka #13: Kıran Kırana

  • Katilin Notu (12:00:00)

Vaka #17: Elektrik Tehlikesi

  • Davetiye. (12:00:00)

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki