Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Dirk Evans

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Şüpheli
DirkEvan.png
Profili
İsmi

Dirk Evans

Boyu

6'1" (1,86 m)

Yaşı

35

Ağırlığı

210 lbs (100 kg)

Göz rengi

kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölümsüz Günah

Dirk Evans (d. 1980) Meteor Sytems CEO'su Teresa Turing'in öldürüldüğü Ölümsüz Günah (Vaka#49/105)'da şüphelidir.

Profili

Dirk, 35 yaşında bir antrenman hocasıdır. Üzerine çok renkli bir atlet giymekte ve başına aynı şekilde bir bandana ile boynuna bir adet düdük takmaktadır. Dirk'ün ayrıca dambıl kullandığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Dirk tarafından kurbana gönderilmiş bir egzersiz kitabı bulduktan sonra Dirk ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Teresa tek müşterisiydi çünkü Teresa, Dirk'e bütün müşterilerini bıraktırıp sadece kendisi için çalışmasını sağlamıştı. Teresa'nın öldürülmüş olmasına şaşıran Dirk, o kadar çalışmanın boşa gitmiş olduğunu sözlerine eklemiştir.

Oyuncu daha sonra yine Dirk tarafından kurbana gönderilmiş, üzerinde kilo verme hapları yazan bir hap şişesi bulmuş ve Yann'dan içindeki hapların aslında kilo aldırdığını öğrenmesi ile Dirk'e bunu sormak istemiştir. Teresa, yeterince hızlı bir biçimde forma girememekten ötürü Dirk'ü sorumlu tutmaktaydı. Teresa daha sonra Dirk'ü kovmuş ve bunun üzerine Dirk, yeni antrenman hocasını da kovması umutları ile ondan gelmiş gibi ona kilo aldırıcı haplar göndermiştir.

Soruşturmanın bitiminde Teresa'nın katilinin Greta Meduse olduğunun ortaya çıkması ile Dirk suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki