Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Dmitri Lermontov

1.260pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Dmitri Lermontov
DmitriLermontov.png
Profili
Tam Adı Dmitri Lermontov
Дмитрий Лермонтов
Uyruğu Rusya Bayrağı.png Rusya
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 50
Ağırlığı 150 lbs (68 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu B-
Durumu Hayatta
Vakalar Sadece Gerçek Kalır(tutuklandı)

Dmitri Lermontov (Rusça: Дмитрий Лермонтов; d. 1960), Sadece Gerçek Kalır'da Mihail Karamazov'un katilidir.

Profili

Dmitri Lermontov, 50 yaşında bir milyonerdir. Dmitri kısa sarı saçlara ve yeşil gözlere sahiptir, ayrıca üzerine lacivert bir kaban ile tilki kürkü giymekte ve başına beyaz bir kalpak takmaktadır. Dmitri aynı zamanda piyano çalmakta ve havyar yemekte, ayrıca da Borzoy köpeği ile temas halindedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Lermontov'un kurbana borçlu olduğunu öğrendikten sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurbanla sürekli kart oynardı ve zaten bir milyoner olduğu için para kaybetmeyi önemsemiyordu. Oyuncu kendisine Karamazov'un kendi malikanesinin önünde öldürüldüğünü söylediğinde ise Dmitri, bunun tıpkı eski bir Rus romanında yaşanmış bir olay gibi olduğunu dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra malikanede görünmez mürekkep ile işaretlenmiş bir iskambil kartı bulmuş ve Dmitri'ye bunu sormak istemiştir. Dmitri, oyuncunun da şüphelendiği gibi Karamazov'un hile yaptığını doğrulamış ve bunun yüzünden tam anlamıyla varını yoğunu Karamazov'a kaptırdığını belirtmiştir. Karamazov'un hile yaptığını öğrenince çılgına dönen Dmitri, kurbanı gün doğumunda düelloya davet etmiş ama ne hikmetse Karamazov düelloya gelmemişti.

Soruşturmanın sonunda Karamazov'un düelloya gelmemesinin nedeninin aslında Dmitri'nin kendisi tarafından öldürülmüş olmasından ötürü olduğu ortaya çıkmıştır. Dmitri ilk olarak cinayeti işlediğini reddetmiş ve oyuncudan bunu delillerle kanıtlamasını istemiştir ve oyuncunun yediği havyardan gözlerinin rengine kadar olan delilleri bir bir sıralaması ile cinayeti itiraf etmek zorunda kalmıştır. Dediğine göre Karamazov'u malikanesi için değil, şerefi için, daha doğrusu Düşes Anastasya'yı korumak için öldürmüştü. Dediğine göre Anastasya'ya aşık olduğu ve Karamazov'un kendisi ile evlenmesi için düşes'e şantaj yapmış olduğunu öğrendikten sonra bunu gururuna yediremediği için Karamazov'u ortadan kaldırmaya karar vermişti.

Dmitri, Karamazov'un başına yediği o darbeyi sonuna kadar hak ettiğini düşünse de Yargıç Adaku aynı fikirde değildi. Karamazov her ne kadar gücünü kötüye kullanarak insanların hayatlarını yıkan bir bürokrat olsa da öldürülmeyi hak etmemişti. Mahkeme sonunda ise Dmitri 25 yıl hapisle cezalandırılmıştır.

Also on Fandom

Random Wiki