Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Dolly Andrews

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Şüpheli
RahibeDolly.png
Profili
İsmi

Dolly Andrews

Boyu

5'5" (1,65 m)

Yaşı

65

Ağırlığı

170 lbs (75 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Blenderde Kan

Dolly Andrews ya da bilinen adıyla Rahibe Dolly (d. 1950), Ruth Campbell'ın öldürüldüğü Blenderde Kan (Vaka #48/104)'da bir şüphelidir.

Profili

Dolly, 65 yaşında bir rahibedir. Genel olarak geleneksel bir rahibe kostümü giymektedir ve elinde bir adet tespih vardır. Dolly'nin ayrıca hormon aldığı ve Hıristiyan olduğu da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Rahibe Dolly Hannah'nın, kendisi tarafından kurbana gönderilen İncil içindeki tehdit mesajından el yazısını tanımladıktan sonra soruşturmaya dahil olmuştur. Bir rahibenin böyle bir şey göndermesini garip bulan Amy, bunun nedenini sorduğunda Dolly, kurbanın Tanrı'nın işine karıştığını söylemiştir. Oyuncu kendisine Doktor Campbell'ın öldürüldüğünü söylediğinde ve bununla ilgisi olup olmadığını sorduğunda ise bir Hıristiyan olarak Tanrının yarattığı bir şeyi yok etmek gibi bir niyetinin olmayacağını dile getirmiştir. Ama dediğine göre Ruth, şu anda büyük ihtimalle diğer yaratıkları ile birlikte cehennemde yanıyordu.

Oyuncu, üzerinde kurbanın adının yazdığı eski bir makale bulup bunu Hannah'ya gösterdikten sonra Rahibe Dolly ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Makale ise, 50 sene önce bir yangında hayatını kaybeden, 10 yaşındaki bir oğlan hakkındaydı ve bu oğlan, Rahibe Dolly'nin erkek kardeşiydi. Ruth, Dolly'ye kardeşini diriltmeyi teklif etmiş fakat Dolly bu teklifi geri çevirmişti. Dolly, kurbanın sırf güvenini kazanması için bir kaç DNA parçası ile kardeşini diriltme teklifinde bulunmuş olmasından ötürü epey bir sinirlenmişti. Dolly her ne kadar bilimin kötü bir şey olduğunu düşünmese de, Tanrı'ya şirk koştuğunu düşündüğü için Ruth'a karşı oldukça öfkeliydi.

Ruth'un katilinin, kocası Nigel Campbell olduğunun ortaya çıkması ile birlikte Rahibe Dolly suçsuz bulunmuştur. Fakat ekip, Dolly'nin birisini evlat edinmeyi istediğini öğrendikten sonra kendisi ile tekrardan konuşmak istemiştir. Ekip bu sırada Milo için yaşayacağı bir yer bakmaktaydı ve Dolly'ye bundan bahsetmişti. Dolly başta kabul etmişti, ta ki Milo'nun, Ruth Campbell'ın klon deneyi olduğunu öğrenene kadar. Ekip bunun üzerine Rahibe Dolly'yi, Milo'yu evlatlık edinmeye ikna edebilmek için kurbanın evini aramış ve orada Milo'nun bir defterini bulmuştur. Ekip defter ile Dolly'ye gittiğinde Dolly, Milo'dan ucube diye bahsetmiş fakat Amy, genetik deney olmasının kendi suçu olmadığını belirtmiştir. Dolly, her ne kadar Doktor Campbell'ın yaratıklarından biri de olsa Milo'yu, yine de Tanrı'nın yarattığı bir canlı olarak kabul etmiş ve ekibe gözlerini açtığı için teşekkür etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki