FANDOM

Dolly Darnell
DollyDarnell.png
Profili
Tam Adı Dolly Darnell
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 31*
Ağırlığı 137 lbs (63 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta*
Vakalar Deniz Fenerinden At Beni

Dolly Darnell Deniz Fenerinden At Beni vakasında bir şüphelidir.

Profili

Dolly, 31 yaşında bir yönetmendir fakat önceden sahne oyunculuğu yapmaktaydı. Dolly kısa sarı saçlıdır, üzerine şarap kırmızısı bir elbise giyer, bir çift beyaz eldiven takar ve sürekli yanında bir cep saati taşır. Dolly ayrıca sigara ile şampanya içer.

Criminal Case'teki Rolü

Oyuncu kurbanın aşağıya atıldığı deniz fenerinin terasında Dolly'nin kartvizitini bulduktan sonra Dolly ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurbanın ölümünü herkesten, hatta ailesinden bile daha derinden hissedecekti. Oyuncu buna inanmadığında ise Dolly, Lucrezia ile estetik bozukluğu kurbanlarına destek veren bir kuruluşta çalışırken karşılaştığını ve onu koruması altına aldığını söylemiştir.

Oyuncu daha sonra kurban ile Dolly'nin hareketli resim filmini bulmuş ve kurbanın pek de istekli oynamadığını fark ettikten sonra Dolly'ye bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Lucrezia'nın berbat oyunculuğuna rağmen kendisine rol vermesinin tek sebebi yüzündeki yanıklardı. Fakat buna rağmen sırf kurbanın kötü oyunculuğundan ötürü tüm projesini zaman kaybı olarak görerek yırtıp atmak zorunda kalmıştı.

Soruşturmanın sonunda Jordan Wilson'un tutuklanması ile Dolly suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu Dolly'ye ait bir, Charlie'nin dediğine göre takan kişiye elektrik şoku veren bir kemer bulduktan sonra Dolly'yle kemer hakkında konuşmak istemiştir. Dolly, kemeri kullanmasının tek nedeninin oyuncularının performanslarına gerçeklik katmak istemesiydi çünkü hepsinin oyunculuk becerisi sıfırdı. Oyuncu bu seferlik Dolly'ye ceza kesmemiş fakat stüdyosunu aramak üzere bir memur gönderileceğini söylemiştir.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki