Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Dominika Sneguroçka

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Dominika Sneguroçka
DominikaSneguroçka.png
Profili
Tam Adı Domnika Sneguroçka
Доминика Снегурочка
Uyruğu Rusya Bayrağı.png Rusya
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 33
Ağırlığı 150 lbs (68 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Ölümcül Gece

Dominika Sneguroçka (Rusça: Доминика Снегурочка; d. 1983) Ölümcül Gece vakasında bir şüphelidir.

Profili

Dominika, 33 yaşında bir bar sahibidir. Dominika uzun sarı saçlara ve mavi gözlere sahiptir ve üzerine deri bir yelek ile siyah bir üstlük giymekte, aynı zamanda sağ yakasına bir adet çobanpüskülü broşu ile başına siyah bir şapka takmaktadır. Dominika'nın ayrıca kırmızı şarap içtiği, buz pateni yaptığı ve baston şeker yediği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Dominika'nın kurbana gönderdiği şaplak küreğini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine Nick'in öldürüldüğü söylediğinde Dominika'nın tepkisi şimdi kimin Noel Baba rolünü üstleneceği üzerine olmuştur. Dediğine göre Nick'ten önce oralarda pek tatil ruhu yoktu çünkü insanlar Noel'in batı ürünü olduğunu düşünmekteydi. Ayrıca dediğine göre Nick, Noel Baba rolüne en uygun kişiydi ve ona ödemesini "en iyi bildiği yolla" yapmıştı.

Oyuncu daha sonra Dominika'nın kurbana yazdığı tehditkar notu bulmuş ve Dominika'ya bunun anlamını sormak istemiştir. Dediğine göre kurban Dominika'yı sahiplenmeye ve diğer erkek müşterileri korkutup kaçırmaya, bu sayede de para kaybetmesine neden olmaya başlamıştı. Oyuncu kendisini ve müşterilerini yalnız bırakması için mi cinayeti işlediğini sorduğunda Dominika, tek yaptığı şeyin onun biraz gözünü korkutmak olduğunu dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda katilin Asal Havvaa olduğunun ortaya çıkması ile Dominika suçsuz bulunmuştur. Fakat Noel kutlamalarına hazırlanan oyuncu, bu kez kendisinden Lars'ın tavsiyesiyle öğrendiği eggnog tarifini almak istemiş fakat Dominika tarifi vermeyi reddetmişti çünkü tarif büyük annesine aitti. Dominika son olarak oyuncuya eğer tarifi çok istiyorsa onu kendisi bulmasını söylemiş ve Dominika'dan fazla bir şey alamayacağını fark eden oyuncu, barı arayarak orada için kremalı bir sıvı ile dolu bir kap bulmuştur. Kaptaki sıvıdan örnek alan oyuncu daha sonra bunu mikroskopta incelemiş ve bunun Dominika'nın eggnog'u olduğunu öğrenmiştir.

Ek Bilgi

  • Dominika'nın adı, Rus kültüründe kar kızı olarak bilinen "Sneguroçka"dan gelmektedir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki