Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Donald Barnes

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Donald Barnes
Donald Barnes.png
Profili
Tam Adı Donald C. Barnes
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Yaşı 53
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Çölde Ölüm(öldürüldü)

Donald C. Barnes (1962-2015) Çölde Ölüm'de kurbandır.

Profili

Donald Barnes, SandOil adlı petrol şirketinin 53 yaşındaki CEO'su dur. Barnes öldürüldüğü sırada beyaz bir gömleğin üstüne gri bir takım elbise giymekte ve kırmızı bir kravat takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Barnes'ın cesedi, Necva kampında kamp ateşinin üstünde yarı yanmış olarak bulunmuştur. Otopsi sonucuna göre ise Barnes yakılarak değil, bir tür ip ile boğularak öldürülmüş, daha sonra ateşe atılmıştı. Cesedin boynundaki izler ise ipin özel bir şekilde düğümlenmiş olduğunu göstermekteydi. İp, Sahra'da ki deve binicilerinin koşumu devenin boğazına bağlama şekli gibi düğümlenmişti, bu da katilin deve bindiğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Katil'in, göçebe bir kadın olan Mama Yasmine olduğu ortaya çıkmıştır.

Yasmine, ekip kendisini tutuklamaya geldiğinde daha önce de olduğu gibi yabancılarla konuşmayacağını belirtmiş fakat bu, kendisini tutuklanmaktan kurtarmamıştı. Yasmine, Anir'in cesetten kurtulmasına yardım etmek yerine polise gitmiş olmasından hiç hoşlanmamıştı. Anir ile Yasmine'in kabilesi yıllardır kavgalıydı fakat eskiden, ortak bir düşman olduğu zaman kabileler düşmanlıklarını bir kenara bırakıp bu düşmanla mücadele ederlerdi fakat artık o günler gerçekten de eskide kalmıştı. Yasmine son olarak ekibe kendisini hapse atmasını söylemiştir çünkü özgürlüğünü yıllar önce yitirmişti.

Yasmine, Yargıç Adaku'ya halkının petrol rafinerisine karşı olduğunu ve yabancıların sırf topraklarını kirletmekle kalmadıklarını, aynı zamanda geleneklerini de yok ettiklerini söylemiştir. Adaku Yasmine'e nefret ve cinayetin en eski gelenek olduğunu söyleyerek Yasmine'i 20 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki