Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Donald Byrd

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments21 Share

Şüpheli
DonaldByrd.png
Profili
İsmi

Donald Byrd

Boyu

6'1" (1,86m)

Yaşı

67

Ağırlığı

197 lbs (89kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

O+

Durumu

Merhum

Vakalar

Grimsborough Bombası(intihar etti)

Donald Byrd (1946-2013) Grimsborough Bombası (Vaka #13)'nda Henry Crosby'nin katilidir.

Profili

Donald, 67 yaşında, seyrek gri saçlı ve mavi gözlü bir adamdır. Genellikle kamuflajlı kıyafetin üstüne siyah bir ceket giyer. Donald aynı zamanda kısmi sağırdır, ortopedik ayakkabı giyer ve kan grubu O+'dır.

Vakadaki Rolü

Donald emekli bir bomba uzmanı idi. Grimsborough Bombası vakasında Eduardo Ramirez tarafından sandviç standının yanında görülmüştür. Bütün deliller ona işaret ettiğinde ekip Donald'ı yakalamak için gitmişler fakat Donald Ramirez'in elinden kaçmayı başarmış ve ekip onu şehir parkına kadar kovalamıştır. Burada Donald üstü patlayıcılarla dolu bir yelek giymiş ve intihara hazırlanıyordu. Donald "Bir daha Grimsborough Psikiyatri Enstitüsüne geri dönmeyeceğim" diyerek üstündeki bombayı patlatmıştır. Polis hala Donald'ın Henry'yi niye öldürdüğünü bilmiyor. Büyük bir ihtimalle öldürme sebebi Donald savaş suçlarından yargılandıktan sonra cezai ehliyeti olmayanların gittiği akıl hastanesine gönderilirken Henry'nin Donald'ın aleyhine tanıklık etmiş olmasıydı.

Ek Bilgi

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki