Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Donald Hopkins

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Şüpheli
DH.png
Profili
İsmi

Donald Hopkins

Boyu

6'1" (1,86m)

Yaşı

45

Ağırlığı

190 Ibs (87 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Belalı Sular

Donald Hopkins (d.1968), Belalı Sular (Vaka #43)'da bir şüphelidir.

Profili

Donald, 45 yaşında, kısa siyah saçları ve kahverengi gözleri olan, siyahi bir adamdır. Genellikle üzerine beyaz bir gömleğin üstünde siyan bir kravat ve siyah bir yelek giyer, ayrıca gözlük takar. Donald, 190 pound (87 kg) ağırlığındadır ve kan grubu 0+'tir. Ayrıca alnının sol tarafında bilinmeyen bir nedenden ötürü bir arı sokması izi vardır.

Vakadaki Rolü

Donald, Andrew Ashworth'ün finansal danışmanıdır.

Ekip, müşterisinin öldürüldüğü soruşturmanın ortasında marinayı ararlarken orada, içinde çeşitli evraklar bulunan bir evrak çantası bulmuşlar ve evrakları analize göndermişlerdir. Analiz sonucuna göre evrakların Donald Hopkins adlı bir finansal danışmana ait olduğu ortaya çıkmıştır. Donald'ın anlattıklarına göre Andrew, son derece güçlü bir adamdı ve zengin olduğu için de dosttan çok düşmanı vardı. Ayrıca Ashworth'ler için para, her şeyden önce gelirdi ve Andrew'ın dış dünya ile ilişkileri pekte iyi değildi.

Ekip daha sonra aynı yerde bir tane kırık bir tablet bulmuş ve onu onarıp analize göndermişlerdir. Analiz sonucunda Andrew'ın yanlış finansal tercihler yaptığı ortaya çıkmıştır. Bunun üzerine ekip, Donald ile Andrew'ın finansal çöküşü hakkında konuşmak istemişlerdir. Dediğine göre Andrew'ın sürekli para kaybetmesinin sebebi, Donald'ı dinlememesiydi, çünkü Andrew'ın kaybedeceği belli olan şeylere yatırım yapmak gibi kötü bir alışkanlığı vardı, ki Andrew, bu hatalı yatırımları Donald'ın üzerine atabilirdi. Ayrıca Donald, Andrew'ın kendisinden daha zeki olduğunu düşünmesinden de hoşlanmıyordu.

Vakanın sonunda katil olan Isabella Fairchild tutuklanmış ve Donald, serbest bırakılmıştır.

Ek Bilgi

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki